Pracownik Działu Obsługi Klienta

IKEA Retail sp. z o.o.

Janki k/Warszawy

15 dni temu

Dołącz do zespołu IKEA Janki k/Warszawy

Pracownik Działu Obsługi Klienta (pełny etat lub 1/2 etatu), IKEA Retail, Janki k/Warszawy

W IKEA szukamy ludzi, nie CV. Wierzymy, że podzielamy wartości, którymi kierujesz się na co dzień. To, że patrzysz na świat inaczej niż większość osób jest ważniejsze od Twojego dotychczasowego doświadczenia.

Dział Obsługi Klienta ma ogromny wpływ na codzienną satysfakcję naszych klientów, dbając o ich zadowolenie po zakończonych zakupach. Jeśli jesteś otwarty na ludzi, lubisz pracę, w której wiele się dzieje i chcesz pomagać klientom w rozwiązywaniu dylematów, oznacza to, że czekamy właśnie na Ciebie! Otwarta głowa na nową wiedzę, inicjatywa oraz dobra organizacja czasu będą dodatkowymi plusami.

 

CZYM BĘDZIESZ SIĘ NA CO DZIEŃ ZAJMOWAĆ


Jako Pracownik działu Obsługi Klienta będziesz przede wszystkim:

  • odpowiedzialny za posprzedażową obsługę klientów,
  • sprawnie i z wzajemną korzyścią rozwiązywać trudności zgłaszane przez klientów - w tym zwroty produktów i reklamacje,
  • sprawdzać i wydawać zakupione produkty z magazynu zewnętrznego,
  • sprawdzać zamówienia i przekazywać je do dostawców z firmy logistycznej,
  • pracować w trybie zmianowym oraz w weekendy.
POZNAJ NASZ DZIAŁ


Praca w dziale Obsługi Klienta to praca pełna wyzwań i odpowiedzialnych zadań. Mamy tutaj realny wpływ na zmianę i ciągle szukamy nowych sposobów działania, które pomogą nam usprawnić codzienną pracę. Dołączając do IKEA, zyskasz nie tylko wartościowe doświadczenie i umiejętności, ale również zespół, na którym możesz polegać oraz możliwość rozwoju na Twoich zasadach – w końcu to #TyJesteśZmianą.

 

NIEZALEŻNIE OD WYMIARU ETATU, CZEKAJĄ NA CIEBIE M.IN.
  • umowa o pracę,
  • wynagrodzenie min. 20 PLN brutto za godzinę (dla pełnego etatu minimalne wynagrodzenie miesięczne wyniesie ok. 3 360 PLN brutto, a dla 1/2 etatu wyniesie ok. 1 680 PLN brutto),
  • roczny system premiowy, opieka medyczna, plan emerytalny oraz ubezpieczenie NNW,
  • zniżka pracownicza, dofinansowanie posiłków, codziennie świeże owoce,
  • możliwość wyboru benefitów (np. karty MultiSport),
  • bony pieniężne przyznawane z okazji jubileuszu pracy, Bożego Narodzenia, narodzin dziecka, etc.

Termin składania aplikacji: 18.09.2019

Poznaj

IKEA Retail sp. z o.o.

Wizją IKEA jest tworzenie lepszych warunków codziennego życia dla wielu ludzi. Naszą ideą biznesową jest oferowanie szerokiego asortymentu funkcjonalnych i dobrze zaprojektowanych artykułów wyposażenia domu, w cenach tak niskich, by jak najwięcej ludzi mogło sobie na nie pozwolić.

Ciężko pracujemy, by móc oferować naszym klientom wysoką jakość w przystępnych cenach. Jest to możliwe dzięki optymalizacji całego łańcucha wartości, budowanie długotrwałych relacji z dostawcami, inwestowaniu w zautomatyzowaną produkcję oraz produkowanie dużych wolumenów. Nasza wizja to coś więcej niż wyposażenie domu. Chcemy polepszać jakość codziennego życia wszystkich ludzi, na których nasza firma ma wpływ.

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta