Zadania pozyskiwanie nowych dostawców oraz współpraca z dotychczasowymi; zamówienia części zamiennych zgodnie z zapotrzebowaniem; prowadzenie gospodarki magazynowej; prowadzenie gospodarki odpadami.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Twój zakres obowiązków ścisła współpraca z podwykonawcami i dostawcami; przygotowywanie zamówień i umów; tworzenie harmonogramu dostaw; koordynowanie dostaw i transportu; tworzenie raportów i analiz; możliwość pracy w delegacji.
Zadania pozyskiwanie nowych dostawców oraz współpraca z dotychczasowymi; zamówienia części zamiennych zgodnie z zapotrzebowaniem; prowadzenie gospodarki magazynowej; prowadzenie gospodarki odpadami.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
przeprowadzanie procesu zakupu materiałów oraz usług na poszczególnych etapach, zbieranie danych do zapytania ofertowego (zakres zapotrzebowania, terminy realizacji, szczegółowa specyfikacja), współpraca z klientami i kontrahentami Spółki w celu sprawnego przeprowadzania procesu zakupów,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Opis stanowiska: Do obowiązków pracownika w dziale zakupów będzie należało m.in.: przyjmowanie materiału na stan i opisywanie faktur zakupowych, kontakt z dostawcami , wysyłanie zapytań, przyjmowanie zamówień, kontrolowanie zgodności dostaw oraz atestów, monitorowanie rynku konkurencji,...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu
6 godz.
Responsibilities: Bookkeeping: Sales ledger- invoicing customers daily, dealing with credit control and all aspects of sales ledger. Purchase ledger- posting purchase invoices, issuing payments, reconciling purchase ledger. Banking- posting all bank transactions, reconciling various bank accounts,...
Zadania analiza kompletności wniosków zakupowych; wyszukiwanie nowych potencjalnych podwykonawców/ dostawców; sporządzanie i wysyłka zapytań ofertowych; prowadzenie negocjacji z podwykonawcami/ dostawcami wraz ze sporządzaniem protokołu z przeprowadzonych negocjacji; analiza zebranych...
Zadania: negocjowanie umów z dostawcami i podwykonawcami branży instalacji technicznych; sporządzanie zamówień dla dostawców i podwykonawców; koordynowanie dostaw, monitorowanie ich terminowości i zgodności z zamówieniem; poszukiwanie nowych dostawców oraz współpraca z dotychczasowymi;
Twój zakres obowiązków: Zamawianie towarów do budowy, kontrola dostaw, Porównywanie i wybieranie ofert dostawców, Negocjacje cen i warunków z dostawcami, Szukanie nowych dostawców, Budowanie bazy zamiennych dostawców, Zarządzanie reklamacjami, Współpraca z zespołem projektowym,...
GŁÓWNE ZADANIA: Prowadzenie negocjacji cen i warunków współpracy z dostawcami, Zaopatrzenie i realizowanie dostaw w materiały i usługi dla Grupy Vectra (praca w systemie ERP), Sporządzanie, na podstawie otrzymanych z poszczególnych działów informacji, okresowych planów zakupu...
Firma budowlana specjalizująca się w generalnym wykonawstwie obiektów przemysłowych oraz zajmująca się produkcją konstrukcji stalowych zatrudni pracowników na stanowisko:
Pracownik działu zaopatrzenia
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Zadania:
samodzielne stanowisko zamówień i zakupów
Wymagania:
wykształcenie wyższe techniczne
znajomość branży budowlanej
mile widziane osoby z doświadczeniem w zaopatrzeniu
Oferujemy:
pracę na stałe
bardzo dobre wynagrodzenie
możliwość podnoszenia kwalifikacji
pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Zadania pozyskiwanie nowych dostawców oraz współpraca z dotychczasowymi; zamówienia części zamiennych zgodnie z zapotrzebowaniem; prowadzenie gospodarki magazynowej; prowadzenie gospodarki odpadami.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Twój zakres obowiązków ścisła współpraca z podwykonawcami i dostawcami; przygotowywanie zamówień i umów; tworzenie harmonogramu dostaw; koordynowanie dostaw i transportu; tworzenie raportów i analiz; możliwość pracy w delegacji.
Zadania pozyskiwanie nowych dostawców oraz współpraca z dotychczasowymi; zamówienia części zamiennych zgodnie z zapotrzebowaniem; prowadzenie gospodarki magazynowej; prowadzenie gospodarki odpadami.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
przeprowadzanie procesu zakupu materiałów oraz usług na poszczególnych etapach, zbieranie danych do zapytania ofertowego (zakres zapotrzebowania, terminy realizacji, szczegółowa specyfikacja), współpraca z klientami i kontrahentami Spółki w celu sprawnego przeprowadzania procesu zakupów,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Opis stanowiska: Do obowiązków pracownika w dziale zakupów będzie należało m.in.: przyjmowanie materiału na stan i opisywanie faktur zakupowych, kontakt z dostawcami , wysyłanie zapytań, przyjmowanie zamówień, kontrolowanie zgodności dostaw oraz atestów, monitorowanie rynku konkurencji,...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu
6 godz.
Responsibilities: Bookkeeping: Sales ledger- invoicing customers daily, dealing with credit control and all aspects of sales ledger. Purchase ledger- posting purchase invoices, issuing payments, reconciling purchase ledger. Banking- posting all bank transactions, reconciling various bank accounts,...
Zadania analiza kompletności wniosków zakupowych; wyszukiwanie nowych potencjalnych podwykonawców/ dostawców; sporządzanie i wysyłka zapytań ofertowych; prowadzenie negocjacji z podwykonawcami/ dostawcami wraz ze sporządzaniem protokołu z przeprowadzonych negocjacji; analiza zebranych...
Zadania: negocjowanie umów z dostawcami i podwykonawcami branży instalacji technicznych; sporządzanie zamówień dla dostawców i podwykonawców; koordynowanie dostaw, monitorowanie ich terminowości i zgodności z zamówieniem; poszukiwanie nowych dostawców oraz współpraca z dotychczasowymi;
Twój zakres obowiązków: Zamawianie towarów do budowy, kontrola dostaw, Porównywanie i wybieranie ofert dostawców, Negocjacje cen i warunków z dostawcami, Szukanie nowych dostawców, Budowanie bazy zamiennych dostawców, Zarządzanie reklamacjami, Współpraca z zespołem projektowym,...
GŁÓWNE ZADANIA: Prowadzenie negocjacji cen i warunków współpracy z dostawcami, Zaopatrzenie i realizowanie dostaw w materiały i usługi dla Grupy Vectra (praca w systemie ERP), Sporządzanie, na podstawie otrzymanych z poszczególnych działów informacji, okresowych planów zakupu...