Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • Specjalista w Dziale IT / Help Desk

    TRAKCJA S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • IT Help Desk Assistant

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym; Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów; Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych; Obsługa...
  • Junior Supporter / Account Manager

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • IT Field Technician with German and English

    Hemmersbach   Niemcy    praca mobilna
    specjalista mid / senior  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    IT support of endusers, business trips to entire Germany from Monday to Friday YOUR SKILLS You are an IT enthusiast and want to excel in IT support (knowledge of operational systems, electronic devices) German and English are a piece of cake for you; You are a pro while communicating with customers;...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik HelpDesku IT

GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY
Gdańsk
praca stacjonarna
1100 dni temu

Gdański Uniwersytet Medyczny w związku z dynamicznym rozwojem obszaru IT poszukuje specjalistów, którzy chcą wziąć udział w cyfrowej transformacji dużej organizacji. Przez najbliższe lata mamy ambicję zmodernizować obszar zarządzania usługami IT, systemów informatycznych oraz infrastruktury na podstawie nowoczesnej strategii IT, we współpracy z innymi jednostkami uniwersytetu, przy wykorzystaniu wiedzy z zakresu zarządzania procesami, rozwoju systemów i metodyk zarządzania projektami.


Dołącz do nas!

Pracownik HelpDesku IT
Miejsce pracy: Gdańsk
R/33R21/AL
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY:
  • Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności:
    • analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie ich do innych działów wewnętrznych lub dostawców zewnętrznych,
    • przygotowywanie instrukcji oraz szkoleń w zakresie systemów informatycznych Uniwersytetu,
    • zarzadzanie uprawnieniami do systemów informatycznych, nadawanie dostępów zgodnie z procedurami, rozwiązywanie problemów z dostępem i uprawnieniami,
    • przeprowadzanie testów systemów IT oraz konfiguracji systemowych,
    • raportowanie w zakresie rozwiązanych incydentów,
    • budowanie bazy wiedzy,
  • Prace konfiguracyjne w zakresie systemów Uniwersytetu (opcjonalnie):
    • zdalna pomoc przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi ITSM,
    • konfiguracja procesów w narzędziach low-code,
    • definiowanie procesów obsługi za pomocą notacji BPMN.
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
  • Wykształcenia wyższego,
  • Podstawowej umiejętności porozumienia się w języku angielskim w zakresie przyjęcia i obsługi zgłoszenia,
  • Umiejętności analitycznego myślenia, samodzielności, planowania i terminowej realizacji zadań,
  • Umiejętności pracy w zespole, wysokiej komunikatywności i orientacji na proaktywne wsparcie użytkowników,
  • Doświadczenia w wykorzystaniu narzędzi informatycznych do zarządzania zgłoszeniami (typu Bug Tracker),
  • Mile widziane:
    • Doświadczenie testerskie lub analityczne w zakresie systemów informatycznych,
    • Uczestnictwo w procesie wdrożeniowym systemów informatycznych.
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE:
  • Doświadczenie w zakresie podstawowego serwisu sprzętu IT oraz oprogramowania systemowego (Microsoft),
  • Umiejętność obsługi systemów typu ITSM w zakresie ITIL v4,
  • Certyfikat ITIL na poziomie Foundation.
OFERUJEMY:
  • Pracę w oparciu o sprawdzone standardy:
    • ITIL v4,
    • ISO 27001,
  • Szkolenia niezbędne na stanowisku pracy,
  • Uczestnictwo w branżowych konferencjach,
  • Indywidualnie określana ścieżka rozwoju pracownika wraz z pakietem szkoleń,
  • Umowa o pracę,
  • Benefity dla rodziców,
  • Atrakcje kulturalne i sportowe,
  • Wczasy pod gruszą.
 

Poznaj

GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY

Gdański Uniwersytet Medyczny to nie tylko najlepsza uczelnia medyczna w Polsce, która plasuje się w pierwszej dziesiątce najlepszych polskich uczelni państwowych (6 miejsce).

Gdański Uniwersytet Medyczny to złożona organizacja, o długiej tradycji, wielu osiągnięciach i ogromnych możliwościach.

Obok wypełniania zadań dydaktycznych i badawczych, pełni również rolę organu założycielskiego dla czterech podmiotów leczniczych. Publikacje naukowców GUMed są jednymi z najczęściej cytowanych w prestiżowych czasopismach (wysoki Impact Factor).

Gdański Uniwersytet Medyczny to ośrodek akademicki, który stawia na praktyczne nauczanie zawodu w oparciu o nowoczesną infrastrukturę dydaktyczną – posiadamy m.in. nowoczesne pracownie multimedialne wykorzystujące druk 3D i zakłady symulacji.

W ciągu 75 lat bogatej historii pracownicy Uczelni i Szpitali wspólnie przyczynili się do utworzenia unikatowych jednostek w skali kraju m.in. Centrum Udarowego czy Centrum Medycyny Translacyjnej.

Gdański Uniwersytet Medyczny jest miejscem styku wielu kultur dzięki realizowanym studiom anglojęzycznym (English Division) i nawiązywanej współpracy z zagranicznymi partnerami, w tym uczelniami.

Gdański Uniwersytet Medyczny jest organizacją, która odważnie patrzy w przyszłość i stawia sobie wiele ambitnych celów. Uczelnia podejmuje wysiłek, by wzmocnić synergię dydaktyki, nauki oraz profesjonalnego zarządzania.

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • Specjalista w Dziale IT / Help Desk

    TRAKCJA S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • IT Help Desk Assistant

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym; Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów; Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych; Obsługa...
  • Junior Supporter / Account Manager

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • IT Field Technician with German and English

    Hemmersbach   Niemcy    praca mobilna
    specjalista mid / senior  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    IT support of endusers, business trips to entire Germany from Monday to Friday YOUR SKILLS You are an IT enthusiast and want to excel in IT support (knowledge of operational systems, electronic devices) German and English are a piece of cake for you; You are a pro while communicating with customers;...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...