Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje doświadczenia i umiejętności: pasjonujesz się nowymi technologiami, znasz zagadnienia IT i masz motywację do rozwoju w tym obszarze, posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku masz pozytywne nastawienie i umiejętność budowania dobrych relacji ze współpracownikami, aktywnie...
  • Junior Supporter - IT Service Desk (Danish Speaker)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Specifically, you will: Provide 1st and 1.5 level Support for all systems and devices; Perform remote troubleshooting through SCCM; Educate and guide the end user through the problem-solving; Identify and suggest improvements on current processes followed; Act as escalation point in case of urgent...
  • Customer Service Advisor

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    4 dni
    Afternoons/Weekends About the job Together with your colleagues in the Customer Service, you will work with day-to-day order management, dispute and query handling, reporting and proactive communication with our customers. You will work closely with the rest of the team to ensure high quality...
  • Onsite Technician with German

    Hemmersbach   pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, możesz je wyłączyć w filtrach „więcej -> oferty bez relokacji”. Niemcy
    specjalista mid / senior  rekrutacja online
    2 dni
    YOUR SKILLS Fluent in German (level C1/C2) in speaking and writing, communicative knowledge of English; 2-4 years of experience in IT area (preferably experience working on Customer site) Technical knowledge of operating systems (Windows, Mac) and software to troubleshoot applications or fully...
  • Specjalista ds. IT

    Centrum Systemów Komputerowych Sp. z o.o.   Dąbrowa Górnicza    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   9 500 - 14 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko
    2 dni
    Do twoich kluczowych obowiązków będzie należało: Zaawansowane wsparcie użytkownika końcowego w zakresie problemów z aplikacjami biznesowymi, systemami operacyjnymi, sieciami, serwerami, drukowaniem, pocztą oraz dostępem zdalnym, Zarządzanie użytkownikami oraz uprawnieniami w domenach...
  • Młodszy Specjalista ds. HelpDesk

    Grupa Inter Cars   Giżycko    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Telefoniczną obsługę zgłoszeń dotyczących działania systemów IT; Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury oraz systemów IT; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od Klientów - I linia wsparcia technicznego; Bieżące wsparcie w organizacji Działu IT;
  • Młodszy Specjalista ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę
    3 dni
    Szukamy Ciebie, jeśli: chcesz rozwijać się w obszarze IT (niewymagane doświadczenie) posiadasz znajomość pakietów biurowych; jesteś komunikatywny/a, zaangażowany/a i chętnie uczysz się nowych rzeczy; umiesz samodzielnie rozwiązywać problemy i nie boisz się pracy pod presją czasu;...
  • Specjalista ds. obsługi systemów

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko
    4 dni
    Co należy do Twoich ciekawych zadań? Stały kontakt z klientem biznesowym w języku angielskim; Wspieranie pracowników i użytkowników w pracy z różnymi rodzajami narzędzi m.in.:baza do zarządzania połączeniami, danymi, zarządzania procesami. Rozwiązywanie problemów i usprawnianie pracy...
  • Pracownik HelpDesk IT

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    CEL PRACY administrowanie kontami w usłudze AD; wsparcie użytkowników w zakresie systemów, usług i sprzętu informatycznego; instalacja, konserwacja i konfiguracja sprzętu komputerowego; instalacja i aktualizacja oprogramowania; współpraca z grupą wsparcia centrali zagranicznej;...
  • Technik / Serwisant kserokopiarek i ploterów Canon

    XERRO-POLSKA   Katowice    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    1 dni
    Samodzielne stanowisko technika serwisu urządzeń biurowych; Naprawa i serwis kserokopiarek cyfrowych firm > Canon, Panasonic, Sharp, Minolta; Diagnostyka i montaże rozwiązań sieciowych IT;
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik Helpdesku / Tester / Testerka IT

GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY
Gdańsk
specjalista junior / mid / senior
umowa o pracę
praca stacjonarna
102 dni temu
Pracownik Helpdesku / Tester / Testerka IT
Miejsce pracy: Gdańsk
R/40R23/AB

Gdański Uniwersytet Medyczny w związku z dynamicznym rozwojem obszaru IT poszukuje specjalistów, którzy chcą wziąć udział w cyfrowej transformacji dużej organizacji. Przez najbliższe lata mamy ambicję zmodernizować obszar zarządzania usługami IT, systemów informatycznych oraz infrastruktury na podstawie nowoczesnej strategii IT, we współpracy z innymi jednostkami uniwersytetu, przy wykorzystaniu wiedzy z zakresu zarządzania procesami, rozwoju systemów i metodyk zarządzania projektami. Dołącz do nas!

 

DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY:

  • Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności:
    • analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie ich do innych działów wewnętrznych lub dostawców zewnętrznych,
    • przygotowywanie instrukcji oraz szkoleń w zakresie systemów informatycznych Uniwersytetu,
    • zarzadzanie uprawnieniami do systemów informatycznych, nadawanie dostępów zgodnie z procedurami, rozwiązywanie problemów z dostępem i uprawnieniami,
    • bieżąca obsługa powierzonych systemów informatycznych,
    • przygotowywanie scenariuszy testowych pod testy systemów IT oraz konfiguracji systemowych,
    • przeprowadzanie testów systemów IT w ramach bieżącej współpracy z analitykami, użytkownikami oraz deweloperami.
    • raportowanie w zakresie rozwiązanych incydentów oraz przeprowadzonych testów,
    • budowanie bazy wiedzy,
  • Prace konfiguracyjne w zakresie systemów Uniwersytetu (opcjonalnie)
    • zdalna pomoc przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi ITSM,
    • konfiguracja procesów w narzędziach low-code,
    • definiowanie procesów obsługi za pomocą notacji BPMN.

OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:

  • Wykształcenia wyższego,
  • Doświadczenia w tworzeniu scenariuszy testowych i przeprowadzaniu testów w zakresie systemów informatycznych,
  • Uczestnictwa w procesie wdrożeniowym systemów informatycznych,
  • Umiejętności analitycznego myślenia, samodzielności, planowania i terminowej realizacji zadań,
  • Umiejętności pracy w zespole, wysokiej komunikatywności i orientacji na proaktywne wsparcie użytkowników,
  • Doświadczenia w wykorzystaniu narzędzi informatycznych do zarządzania zgłoszeniami (typu Bug Tracker),
  • Ogólnej wiedzy w zakresie systemów zarządzania klasy ERP oraz systemów workflow i elektronicznego obiegu dokumentów,
  • Podstawowej umiejętności porozumienia się w języku angielskim w zakresie przyjęcia i obsługi zgłoszenia,

Mile widziane:

  • Doświadczenie analityczne w zakresie systemów informatycznych.

DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE:

  • Doświadczenie w zakresie podstawowego serwisu sprzętu IT oraz oprogramowania systemowego (Microsoft),
  • Umiejętność obsługi systemów typu ITSM w zakresie ITIL v4,
  • Certyfikat ITIL na poziomie Foundation,
  • Znajomość systemu TETA lub innego systemu klasy ERP,
  • Znajomość systemu WEBCON lub innego systemu typu workflow i elektronicznego obiegu dokumentów.

OFERUJEMY:

  • Pracę w oparciu o sprawdzone standardy:
    • ITIL v4,
    • ISO 27001,
  • Szkolenia niezbędne na stanowisku pracy,
  • Uczestnictwo w branżowych konferencjach,
  • Indywidualnie określana ścieżka rozwoju pracownika wraz z pakietem szkoleń,
  • Umowa o pracę,
  • Benefity dla rodziców,
  • Atrakcje kulturalne i sportowe,
  • Wczasy pod gruszą.
 

Poznaj

GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY

Dlaczego warto?

Gdański Uniwersytet Medyczny to nie tylko najlepsza uczelnia medyczna w Polsce, która plasuje się w pierwszej dziesiątce najlepszych polskich uczelni państwowych (6 miejsce).

Gdański Uniwersytet Medyczny to złożona organizacja, o długiej tradycji, wielu osiągnięciach i ogromnych możliwościach.

Obok wypełniania zadań dydaktycznych i badawczych, pełni również rolę organu założycielskiego dla czterech podmiotów leczniczych. Publikacje naukowców GUMed są jednymi z najczęściej cytowanych w prestiżowych czasopismach (wysoki Impact Factor).

Gdański Uniwersytet Medyczny to ośrodek akademicki, który stawia na praktyczne nauczanie zawodu w oparciu o nowoczesną infrastrukturę dydaktyczną – posiadamy m.in. nowoczesne pracownie multimedialne wykorzystujące druk 3D i zakłady symulacji.

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje doświadczenia i umiejętności: pasjonujesz się nowymi technologiami, znasz zagadnienia IT i masz motywację do rozwoju w tym obszarze, posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku masz pozytywne nastawienie i umiejętność budowania dobrych relacji ze współpracownikami, aktywnie...
  • Junior Supporter - IT Service Desk (Danish Speaker)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Specifically, you will: Provide 1st and 1.5 level Support for all systems and devices; Perform remote troubleshooting through SCCM; Educate and guide the end user through the problem-solving; Identify and suggest improvements on current processes followed; Act as escalation point in case of urgent...
  • Customer Service Advisor

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    4 dni
    Afternoons/Weekends About the job Together with your colleagues in the Customer Service, you will work with day-to-day order management, dispute and query handling, reporting and proactive communication with our customers. You will work closely with the rest of the team to ensure high quality...
  • Onsite Technician with German

    Hemmersbach   pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, możesz je wyłączyć w filtrach „więcej -> oferty bez relokacji”. Niemcy
    specjalista mid / senior  rekrutacja online
    2 dni
    YOUR SKILLS Fluent in German (level C1/C2) in speaking and writing, communicative knowledge of English; 2-4 years of experience in IT area (preferably experience working on Customer site) Technical knowledge of operating systems (Windows, Mac) and software to troubleshoot applications or fully...
  • Specjalista ds. IT

    Centrum Systemów Komputerowych Sp. z o.o.   Dąbrowa Górnicza    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   9 500 - 14 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko
    2 dni
    Do twoich kluczowych obowiązków będzie należało: Zaawansowane wsparcie użytkownika końcowego w zakresie problemów z aplikacjami biznesowymi, systemami operacyjnymi, sieciami, serwerami, drukowaniem, pocztą oraz dostępem zdalnym, Zarządzanie użytkownikami oraz uprawnieniami w domenach...
  • Młodszy Specjalista ds. HelpDesk

    Grupa Inter Cars   Giżycko    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Telefoniczną obsługę zgłoszeń dotyczących działania systemów IT; Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury oraz systemów IT; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od Klientów - I linia wsparcia technicznego; Bieżące wsparcie w organizacji Działu IT;
  • Młodszy Specjalista ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę
    3 dni
    Szukamy Ciebie, jeśli: chcesz rozwijać się w obszarze IT (niewymagane doświadczenie) posiadasz znajomość pakietów biurowych; jesteś komunikatywny/a, zaangażowany/a i chętnie uczysz się nowych rzeczy; umiesz samodzielnie rozwiązywać problemy i nie boisz się pracy pod presją czasu;...
  • Specjalista ds. obsługi systemów

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko
    4 dni
    Co należy do Twoich ciekawych zadań? Stały kontakt z klientem biznesowym w języku angielskim; Wspieranie pracowników i użytkowników w pracy z różnymi rodzajami narzędzi m.in.:baza do zarządzania połączeniami, danymi, zarządzania procesami. Rozwiązywanie problemów i usprawnianie pracy...
  • Pracownik HelpDesk IT

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    CEL PRACY administrowanie kontami w usłudze AD; wsparcie użytkowników w zakresie systemów, usług i sprzętu informatycznego; instalacja, konserwacja i konfiguracja sprzętu komputerowego; instalacja i aktualizacja oprogramowania; współpraca z grupą wsparcia centrali zagranicznej;...
  • Technik / Serwisant kserokopiarek i ploterów Canon

    XERRO-POLSKA   Katowice    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    1 dni
    Samodzielne stanowisko technika serwisu urządzeń biurowych; Naprawa i serwis kserokopiarek cyfrowych firm > Canon, Panasonic, Sharp, Minolta; Diagnostyka i montaże rozwiązań sieciowych IT;