Pracownik Obsługi Klienta

Fundacja Aktywizacja

Gdańsk, Gdynia, Sopot

11 dni temu

Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami.

 

Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w przygotowaniu się i zdobyciu zatrudnienia.

 

Aktualnie prowadzimy projekt aktywizacji zawodowej i poszukujemy osób zainteresowanych udziałem w projekcie, a po okresie przygotowawczym, podjęciem pracy na stanowisku:

Pracownik Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdańsk, Gdynia, Sopot
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,
  • Aktywna sprzedaż produktów w urzędzie pocztowym,
  • Rejestracja danych w komputerze.
WYMAGANIA:
  • Wykształcenie średnie,
  • Brak przeciwwskazań do dźwigania powyżej 5 kg,
  • Doświadczenie w obsłudze klienta,
  • Orzeczenie o niepełnosprawności,
  • Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office,
  • Umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy.

 

OFERUJEMY:
  • Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • Pensję zawsze na czas oraz premię,
  • Wsparcie doradcy zawodowego, psychologa,
  • Możliwość nieodpłatnego udziału w szkoleniach,
  • Dodatki motywacyjne i na dojazdy.
Do CV prosimy o załączenie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO).  Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.

Poznaj

Fundacja Aktywizacja

Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) to osoba, która jest odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w danym sektorze sklepu wielobranżowego, a także do obowiązków pracownika tego należy też: dbałość o dobre relacje z klientami, realizacja planów sprzedaży, monitorowanie płatności obsługiwanych klientów, rozpatrywanie reklamacji, kontrola dokumentacji magazynowej, udział w ...
Praca Pracownik Działu Obsługi Klienta