Pracownik Obsługi Klienta

Fundacja Aktywizacja

Darłowo

11 dni temu

Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami.

 

Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w przygotowaniu się i zdobyciu zatrudnienia.


Aktualnie prowadzimy projekt aktywizacji zawodowej i poszukujemy osób zainteresowanych udziałem w projekcie, a po okresie przygotowawczym, podjęciem pracy na stanowisku:

Pracownik Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Darłowo

 

Obecnie, poszukujemy osoby na stanowisko PRACOWNIKA OBSŁUGI KLIENTA z orzeczeniem o niepełnosprawności.

 

Wymagania pracodawcy:
  • wykształcenie min. średnie,
  • obsługa komputera na poziomie podstawowym,
  • gotowość do pracy zmianowej,
  • komunikatywność i dobra organizacja pracy.
Do Twoich obowiązków należeć będą:
  • profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,
  • aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym,
  • bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego,
  • sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży.
Pracodawca oferuje:
  • stabilne zatrudnienie i umowę o pracę,
  • pensję zawsze na czas i premię miesięczną,
  • dodatek motywacyjny i na dojazdy do pracy nawet do 600 zł netto miesięcznie,
  • trzynastą pensję i dodatek stażowy,
  • dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
  • atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
Do CV prosimy o załączenie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO).  Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.

Poznaj

Fundacja Aktywizacja

Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) to osoba, która jest odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w danym sektorze sklepu wielobranżowego, a także do obowiązków pracownika tego należy też: dbałość o dobre relacje z klientami, realizacja planów sprzedaży, monitorowanie płatności obsługiwanych klientów, rozpatrywanie reklamacji, kontrola dokumentacji magazynowej, udział w ...
Praca Pracownik Działu Obsługi Klienta