Pracownik wsparcia IT z językiem niemieckim (m/w)

Saxess Software GmbH

Warmińsko-mazurskie

2 godz. temu

Witam,

Nazywam się Gerd Tautenhahn. Kieruję w Lipsku średniej wielkości, niezależną firmą Saxess Software GmbH. Jesteśmy producentem oprogramowania, który tworzy techniczne i profesjonalne rozwiązania do zarządzania średnimi firmami. Pomagamy klientom i partnerom podejmować właściwe decyzje biznesowe, a tym samym rozwijać się zarówno pod względem wydajnościowym, jak i jakościowym.

Przywiązujemy dużą wagę do tego, aby nasi pracownicy byli aktywnie zaangażowani w zarządzanie i rozwój naszej firmy poprzez wysoki stopień jawności działań i współudział w podejmowaniu decyzji.

 

Do naszego zespołu wsparcia technicznego, od zaraz, poszukujemy

Pracownik wsparcia IT z językiem niemieckim (m/w)
Praca zdalna
 
Jeśli doceniasz:
  • solidne wynagrodzenie
  • ciekawe wyzwania
  • elastyczne formy pracy
  • wzajemny szacunek
  • jawność
  • przyjazne środowisko pracy
  • i dalszy rozwój...

... zapraszam do naszego zespołu :-)

 

Jak zamierzy spełniać Twoje potrzeby?

 

Chcemy:

  • rzetelnie Cię wynagradzać, poprzez transparentny wewnętrzny, model wynagrodzeń stałym wynagrodzeniem w wysokości 3 249 EURO miesięcznie
  • dać Ci możliwość zatrudnienia w Niemczech z opcją zdalnego wykonywania pracy w Polsce
  • dodatkowo premiować Twój wkład w sukces firmy poprzez udział w zyskach
  • stawiać przed Tobą całe spektrum interesujących i odpowiedzialnych wyzwań
  • udzielać Ci wszechstronnego wsparcia w rozwoju twojej kariery poprzez niezawodny i wysoce zmotywowany zespół pracowników
  • dawać Ci najlepsze perspektywy dalszego rozwoju
Jakie będą Twoje zadania?


Będziesz w pełni odpowiedzialny za:

  • instalację i konfigurację oprogramowania służącego integracji danych w środowisku naszych klientów
  • synchronizację i stałe monitorowanie procesów w ramach ścisłej współpracy z administratorami systemów naszych klientów
  • przyjmowanie zapytań klientów, analizę ich problemów, znalezienie optymalnego rozwiązania i pisemne lub telefoniczne ich poinformowanie o podjętym rozwiązaniu.
  • sprawne komunikowanie się z pracownikami klienta oraz pracownikami naszej firmy celem osiągnięcia najwyższej jakości obsługi
  • dbanie o najwyższą jakość programu i uczestniczenie w procesie jego ciągłej poprawy.
Czego oczekujemy od Ciebie?
  • Wykształcenia zawodowego lub studiów w dziedzinie informatyki ewentualnie kilku lat doświadczenia zawodowego w dziedzinie opieki nad użytkownikami / administrowanie systemu.
  • Dobrej znajomość języka niemieckiego, umożliwiającej prowadzenie rozmowy z administratorami systemów klientów, zrozumienie pytań pochodzących od użytkowników i przedstawienie im stosowanych rozwiązań.
  • Dobrej znajomość języka angielskiego pozwalającej na zrozumienie dokumentacji technicznej produktów IT
  • Dobrej znajomość podstaw baz danych i języka SQL
  • Znajomości podstaw sieci Windows.
  • Doświadczenia w pracy z serwerem Microsoft SQL Server.
  • Doświadczenia w pracy z Pentaho będzie dodatkowym atutem.
  • Zainteresowania problematyką zarządzania przedsiębiorstwem.
  • Dobrych umiejętności analitycznych i komunikacyjnych.
  • Umiejętności pracy w zespole, poczucie odpowiedzialności, niezależnego i samodzielnego sposobu pracy.
Jesteś zainteresowany naszą propozycją?

 

Jeśli Twoja odpowiedź brzmi TAK, prosimy o przesłanie kompletnych dokumentów aplikacyjnych w języku niemieckim (list motywacyjny, CV ze zdjęciem, referencje) z podaniem najwcześniejszego możliwego terminu rozpoczęcia pracy.

 

Jeśli masz pytania, chcesz wiedzieć więcej, napisz do nas: karriere@saxess-software.de.

 

Czekamy na Twoją aplikację którą możesz złożyć za pomocą przycisku

 

 APLIKUJ TERAZ 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

Saxess Software GmbH

Konsultant ds. Wsparcia Technicznego jest osobą współpracującą z klientami, która doradza jak korzystać z technologii wykorzystywanej w danym produkcie w celu osiągnięcia celów biznesowych i rozwiązania problemów. Stanowisko Konsultanta ds. Wsparcia Technicznego z reguły związane jest z branżą IT, choć występują wyjątki. Wsparcie techniczne obejmuje gwarantowaną pomoc w eksploatacji oprogramowania, sprzętu ...
Praca Konsultant ds. Wsparcia Technicznego