- Pozyskiwanie nowych Klientów w sektorze HoReCa
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami
- Sprzedaż produktów spożywczych w wschodniej części woj. mazowieckiego
- Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych
- Doradztwo i wsparcie dla Klientów
- Negocjacje i realizacja kontraktów handlowych
- Analiza rynku i konkurencji
- Raportowanie wyników sprzedaży w współpracy z Dyrektorem ds. HoReCa
- Znajomość branży spożywczej lub rynku HoReCa
- Wynikowa orientacja i znajomość technik sprzedaży
- Umiejętności negocjacyjne i pozyskiwania klientów
- Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
- Samodyscyplina i organizacja pracy
- Dyspozycyjność i terminowość
- Prawo jazdy kat. B oraz obsługa MS Office
- Stabilną pracę w renomowanej firmie
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia
- Konkurencyjne wynagrodzenie i elastyczne formy zatrudnienia
- Narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon
- Dostęp do opieki medycznej dla Ciebie i rodziny
Poznaj
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ
Sieć polskich sklepów spożywczych TOPAZ - ulubione miejsce na zakupy dla twojej rodziny! Jest rok 1993. Zbigniew Paczóski, młody przedsiębiorca z Sokołowa Podlaskiego, otwiera pierwszy sklep spożywczy TOPAZ na ulicy Kolejowej w tym samym mieście, w którym zaopatruje okolicznych mieszkańców w podstawowe artykuły spożywczo-przemysłowe. I tak właśnie powstała Sieć TOPAZ, która przez kolejne 25 lat istnienia wypracowała wysoki standard placówek handlowych i atrakcyjną ofertę. A co za tym idzie – silną pozycję na regionalnym rynku, której nie zaszkodziła nawet ekspansja zagranicznych sieci handlowych. Kiedy ten sektor na rynku stawał się coraz bardziej zatłoczony, wydawało mi się, że konkurowanie przedsiębiorstwa z polskim kapitałem z firmą zagraniczną było nierealne. Jednak udało się. Każdy kolejny zbudowany i otwarty polski supermarket TOPAZ jest częścią marki, której sklepy odwiedza 1,5 miliona Klientów. Proponujemy ponad 35 tysięcy najwyższej jakości produktów od około 600 producentów i dostawców z całej Polski. Na uwagę zasługuje również fakt, że w programie lojalnościowym Karta Stałego Klienta w sklepie spożywczym TOPAZ – niezależnie od tego, czy znajduje się w Mińsku Mazowieckim, Siedlcach, czy Sokołowie Podlaskim, korzysta już ponad 350 tysięcy osób, z czego przynajmniej raz w tygodniu używa jej blisko 70% wszystkich posiadaczy – podsumowuje Zbigniew Paczóski, właściciel i twórca sukcesu Sieci Sklepów Topaz.Marka Topaz to już nie tylko sklepy spożywcze, ale też stacje paliw, własne zakłady produkcyjne , nowoczesne centrum dystrybucyjne. Nasza firma jest znaczącym pracodawcą w regionie i zatrudnia już ponad 2300 osób.