Grupa Kapitałowa Poczty Polskiej S.A. jest największym Pracodawcą w kraju, zatrudniającym na umowę o pracę około 80 000 Pracowników. W związku z dynamicznym rozwojem linii biznesowej w obszarze konwojowania wartości oraz ochrony osób i mienia Poczta Polska S.A. poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- realizowanie nałożonych planów sprzedaży,
- prowadzenie działań sprzedażowych, w szczególności pozyskiwanie nowych klientów,
- obsługę handlową klientów z obszaru działania stanowiska i ścisłą współpracę ze stanowiskiem ds. wsparcia sprzedaży w tym zakresie,
- gromadzenie i analizę informacji o potrzebach i poziomie satysfakcji klientów oraz podejmowanie inicjatyw mających na celu poprawę obsługi i utrzymanie obsługiwanych klientów,
- prowadzenie ewidencji kontaktów z klientami przy użyciu systemu DotCRM,
- prowadzenie, aktualizację i nadzór nad bazą danych o byłych, obecnych i potencjalnych klientach, w tym informacji o utraconych klientach,
- sporządzanie raportów i analiz dotyczących obsługiwanych klientów,
- gromadzenie informacji dotyczących aktywności konkurencji, w tym rodzaju, jakości, cenach świadczonych usług, oraz jej udziału w rynku.
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia średniego, preferowane wyższe,
- doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
- wysokiej orientacja na klienta,
- wysokiego poziomu kultury osobistej oraz rozwiniętych zdolności interpersonalnych,
- samodzielności i elastyczności,
- dobrej organizacji pracy, systematyczności i konsekwencji,
- prawa jazdy kat. B.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych i pakietu medycznego na atrakcyjnych warunkach,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- pracę w największej, polskiej firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku.
Inne oczekiwania:
- preferowane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- możliwość wykorzystania własnego samochodu osobowego do celów służbowych,
Poznaj
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dlaczego warto?
Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.
Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym