Najnowsze oferty pracy

  • Menedżer / Menadżerka serwisu posprzedażowego

    Klient portalu Praca.pl   Gliwice    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    kompleksowe zarządzanie obszarem obsługi posprzedażowej w strukturach wielozakładowych na terenie Polski, nadzór nad procesami reklamacyjnymi i serwisowymi od zgłoszenia do zamknięcia sprawy, koordynacja pracy zespołów wewnętrznych oraz współpraca z zewnętrznymi partnerami serwisowymi i...
  • Kierownik / Kierowniczka Obsługi Posprzedażowej

    Roca Polska Sprawdzona firma   Gliwice    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Kierownik/-niczka Obsługi Posprzedażowej będzie odpowiedzialny / -a za integrację działów obsługi posprzedażowej w dwóch zakładach Grupy w Polsce oraz za zarządzanie całością procesów posprzedażowych w imieniu wszystkich podmiotów w Polsce. Zakres obowiązków: Całościowe...
  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta; aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...
  • Koordynator / Koordynatorka Zespołu Sprzedaży i Usług

    Klient portalu Praca.pl   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu...
  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
  • Kierowniczka / Kierownik Działu Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Fabryczna 6    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Centrum Medycznym LUX MED Stomatologia przy ul. Fabrycznej 6 we Wrocławiu Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
Zobacz więcej ofert pracy

Quality Customer Care Manager

Moltton Poland
Sosnowiec
praca stacjonarna
3638 dni temu


MOLTTON POLAND jest innowacyjną firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w rekrutacji specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla dla branży przemysłowej. Do każdego z prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny, opierając się zarówno na wieloletnim doświadczeniu naszych Konsultantów, jak i rzeczywistych potrzebach i oczekiwaniach Klienta oraz Kandydatów. Działamy w oparciu o certyfikat agencji zatrudnienia nr 7145

Dla naszego Klienta, dużej międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy Kandydata na stanowisko:


Quality Customer Care Manager

Miejsce pracy: Sosnowiec

Nr Ref.: QCCM/02/15

Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie zespołem Inżynierów Jakości odpowiedzialnych za współpracę z Klientami firmy,

  • Zapewnienie terminowego wsparcia technicznego dla Klientów w przypadku niezgodności poprzez podejmowanie niezbędnych  działań korygujących..

  • Zapewnienie analizy zwrotów od Klienta, określenia przyczyn niezgodności poprzez powołanie i działanie  interdyscyplinarnych grup roboczych.

  • Uczestnictwo w spotkaniach QRQC

  • Definiowanie, kontrola i monitorowanie skuteczności wdrażania planów działań naprawczych

  • Podnoszenie poziomu komunikacji z Klientem w formie: 8D, PDCA, planów działań, prezentacji,

  • Zapewnienie  przygotowania oraz kierowanie wizytami Klienta zewnętrznego,

  • Raportowanie do Kierownika Działu Jakości.

Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe techniczne

  • Min. 5 lat doświadczenia w pracy w dziale jakości w branży motoryzacyjnej,

  • Doświadczenie w zarządzaniu i koordynowaniu pracy zespołu,

  • Swobodna komunikacja w j. angielskim,

  • Umiejętność budowania relacji z Klientami,

  • Znajomość nowoczesnych narzędzi jakościowych,

  • Dobra organizacja pracy, komunikatywność

  • Umiejętność zarządzania zespołem

Nasz Klient oferuje:
  • Stabilne zatrudnienie w dużej, międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży,

  • Umowę o Pracę,

  • Możliwość rozwoju zawodowego,

Prosimy o dopisanie klauzuli:
„Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, przez Moltton Poland z siedzibą w Katowicach, ul. Francuska 35-37 w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom współpracującym z Moltton Poland oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacji."

Informujemy, że kandydatowi przysługuje pełne i niezbywalne prawo dostępu do swoich danych osobowych włączając w to prawo do ich usunięcia lub poprawiania.


 

Podobne oferty

  • Menedżer / Menadżerka serwisu posprzedażowego

    Klient portalu Praca.pl   Gliwice    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    kompleksowe zarządzanie obszarem obsługi posprzedażowej w strukturach wielozakładowych na terenie Polski, nadzór nad procesami reklamacyjnymi i serwisowymi od zgłoszenia do zamknięcia sprawy, koordynacja pracy zespołów wewnętrznych oraz współpraca z zewnętrznymi partnerami serwisowymi i...
  • Kierownik / Kierowniczka Obsługi Posprzedażowej

    Roca Polska Sprawdzona firma   Gliwice    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Kierownik/-niczka Obsługi Posprzedażowej będzie odpowiedzialny / -a za integrację działów obsługi posprzedażowej w dwóch zakładach Grupy w Polsce oraz za zarządzanie całością procesów posprzedażowych w imieniu wszystkich podmiotów w Polsce. Zakres obowiązków: Całościowe...
  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta; aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...
  • Koordynator / Koordynatorka Zespołu Sprzedaży i Usług

    Klient portalu Praca.pl   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu...
  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
  • Kierowniczka / Kierownik Działu Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Fabryczna 6    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Centrum Medycznym LUX MED Stomatologia przy ul. Fabrycznej 6 we Wrocławiu Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...