Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 40 lokalizacjach na terenie kraju. W 2014 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 46 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Recepcjonistka/Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: łódzkie/ Konstantynów Łódzki
Nr Ref.: REC/KL/2016
Obowiązki:
- opieka nad gośćmi firmy
- organizacja i koordynacja planów spotkań w salach konferencyjnych ,przygotowywanie sal konferencyjnych , prowadzenie rejestru spotkań
- zamawianie cateringu na spotkanie firmowe lub z kontrahentami,
- zaopatrywanie biura w materiały biurowe i eksploatacyjne
- zakupy gadżetów reklamowych dla firmy i współpraca z firmami reklamowymi (zamawianie wizytówek i pieczątek dla pracowników, kartek świątecznych i inne)
- wysyłanie elektronicznych kartek świątecznych
- przygotowywanie paczek świątecznych
- obsługa centralki telefonicznej
- obsługa firmowej poczty elektronicznej
- rozliczanie delegacji krajowych oraz wyliczanie diet
- dokonywanie rezerwacji na potrzeby delegacji (bilety lotnicze, hotele,wypożyczalnie samochodów),
- dysponowanie kluczami do pomieszczeń w budynku firmy
- przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń dotyczących awarii (np. sprzętu biurowego), kontakt z osobami odpowiedzialnymi za naprawy
- prowadzenie rejestru aut służbowych wydawanych pracownikom
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- biegła znajomość języka angielskiego -WARUNEK KONIECZNY
- znajomość pakietu MS Office – Word, Excel, Power Point
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- miła aparycja
- wysoka kultura osobista
- umiejętność profesjonalnej obsługi Klienta
- komunikatywność i otwartość w kontaktach interpersonalnych
- dobra organizacja pracy
- rzetelność i dbałość o szczegóły, odpowiedzialność, punktualność
- mile widziane prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- zarobki adekwatne do zajmowanego stanowiska
- możliwość rozwoju zawodowego