Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

    Grupa Pascal   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej; Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów; Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji i ofert

    MBB KONSTRUKCJE ALUMINIOWO-SZKLANE   Toruń, ul. Starotoruńska 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 6 997 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    organizowanie pracy sekretariatu i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; współpraca z działem księgowym w zakresie przekazywania danych i dokumentacji; bieżąca koordynacja z działem zakupów w zakresie zamówień i ofert; przygotowywanie oraz opracowywanie ofert zgodnie z potrzebami firmy;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Obsługi Biura

    Emitel S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa przesyłek; bieżąca obsługa klienta, w tym telefoniczna; wsparcie w organizacji zaopatrzenia biura i sekretariatu; pomoc w rezerwacji zasobów biurowych, organizacji delegacji i obsłudze floty pojazdów;...
  • Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

    Grupa Pascal   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej; Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów; Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług...
  • Samodzielny referent / Samodzielna referentka / Specjalista / Specjalistka ds. obsługi sekretariatu

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kierowanie pracą sekretariatu Wydziału, w tym zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz wsparcia...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
  • Sekretarz placówki oświatowej

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, centrum    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   8 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    8 dni
    Prowadzenie i organizacja dokumentacji szkolnej;Przygotowywanie świadectw szkolnych i ich rejestru oraz arkuszy ocen;Prowadzenie korespondencji ze szkołami rejonowymi i przygotowywanie dla nich zaświadczeń;Prowadzenie księgi uczniów, rejestru kart rowerowych;Przygotowywanie legitymacji...
  • Asystent / Asystentka Administracji i Wsparcia Zarządu

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach organizacyjnych i administracyjnych; Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji; Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów oraz poufności powierzonych informacji; Koordynacja przepływu informacji między Zarządem a poszczególnymi działami;...
  • Asystent / Asystentka

    Auchan Polska Sp. z o.o.   Piaseczno, ul. Puławska 46    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Twoje zadania: koordynowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy partnerami zewnętrznymi a jednostkami wewnętrznymi firmy, obsługa systemu do zamówień kosztowych oraz administracja wewnętrznego narzędzia do archiwizacji dokumentów i komunikacji, przygotowywanie analiz, raportów,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Słupsk Sekretarka Słupsk
Referent ds. Administracyjnych - Pracownik Sekretariatu

Referent ds. Administracyjnych - Pracownik Sekretariatu

KOBYLARNIA S.A.
Słupsk
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
858 dni temu

KOBYLARNIA S.A. specjalizuje się w kompleksowym wykonawstwie robót drogowych i mostowych. Jest również producentem mas mineralno-bitumicznych posiadającym nowoczesne wytwórnie w Kobylarni k/Bydgoszczy, Bogusławicach k/Włocławka oraz Miękini k/Wrocławia. Świadczy także usługi w zakresie wynajmu sprzętu budowlanego oraz specjalistycznych środków transportu.

Referent ds. Administracyjnych - Pracownik Sekretariatu
Miejsce pracy: Słupsk

Miejsce pracy:

Słupsk- budowa:  „Budowa i przebudowa istniejących odcinków dróg w ciągu południowego obejścia Miasta Słupska”.

 

Opis stanowiska:
  • obsługa administracyjna biura
  • prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • rejestracja i archiwizacja poczty
  • dbanie o prawidłowy przepływ informacji wewnątrz firmy
  • przygotowywanie raportów i zestawień
  • archiwizacja danych w bazach elektronicznych
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i oddziałami Spółki
  • pomoc w zapewnieniu prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów finansowych
  • rejestrowanie i dekretacja faktur
  • współpraca z klientami
  • organizacja i obsługa spotkań i narad służbowych
  • koordynacja zaopatrzenia biura
  • bieżąca obsługa sekretariatu
  • dbanie o dobry wizerunek firmy
Wymagania:
  • wykształcenie średnie, mile widziane wykształcenie wyższe techniczne
  • doświadczenie na podobnym stanowisku – minimum 1 rok
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
  • zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu zadań oraz bardzo dobra organizacja pracy
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • wysokie umiejętności interpersonalne
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • wysoka kultura osobista
  • mile widziana znajomość programu SAP
Oferujemy:
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- wraz z następującą klauzulą:

Zgodnie z art.6 Rozporządzenie parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych , RODO ) wyrażam zgodę naprzetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanym formularzu (CV) w celach niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji przez KOBYLARNIA S.A.
 

Podobne oferty

  • Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

    Grupa Pascal   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej; Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów; Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji i ofert

    MBB KONSTRUKCJE ALUMINIOWO-SZKLANE   Toruń, ul. Starotoruńska 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 6 997 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    organizowanie pracy sekretariatu i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; współpraca z działem księgowym w zakresie przekazywania danych i dokumentacji; bieżąca koordynacja z działem zakupów w zakresie zamówień i ofert; przygotowywanie oraz opracowywanie ofert zgodnie z potrzebami firmy;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Obsługi Biura

    Emitel S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa przesyłek; bieżąca obsługa klienta, w tym telefoniczna; wsparcie w organizacji zaopatrzenia biura i sekretariatu; pomoc w rezerwacji zasobów biurowych, organizacji delegacji i obsłudze floty pojazdów;...
  • Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

    Grupa Pascal   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej; Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów; Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług...
  • Samodzielny referent / Samodzielna referentka / Specjalista / Specjalistka ds. obsługi sekretariatu

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kierowanie pracą sekretariatu Wydziału, w tym zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz wsparcia...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
  • Sekretarz placówki oświatowej

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, centrum    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   8 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    8 dni
    Prowadzenie i organizacja dokumentacji szkolnej;Przygotowywanie świadectw szkolnych i ich rejestru oraz arkuszy ocen;Prowadzenie korespondencji ze szkołami rejonowymi i przygotowywanie dla nich zaświadczeń;Prowadzenie księgi uczniów, rejestru kart rowerowych;Przygotowywanie legitymacji...
  • Asystent / Asystentka Administracji i Wsparcia Zarządu

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach organizacyjnych i administracyjnych; Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji; Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów oraz poufności powierzonych informacji; Koordynacja przepływu informacji między Zarządem a poszczególnymi działami;...
  • Asystent / Asystentka

    Auchan Polska Sp. z o.o.   Piaseczno, ul. Puławska 46    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Twoje zadania: koordynowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy partnerami zewnętrznymi a jednostkami wewnętrznymi firmy, obsługa systemu do zamówień kosztowych oraz administracja wewnętrznego narzędzia do archiwizacji dokumentów i komunikacji, przygotowywanie analiz, raportów,...