Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjnych z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Opis stanowiska: Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy. Przygotowywanie dokumentów. Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim. Zakładanie i archiwizacja dokumentacji. Obsługa recepcji. Kontakt z partnerami firmy (w...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   podkarpackie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
  • Samodzielny Referent w Zespole Rozliczeń z OSD i Wytwórcami

    PGE Obrót S.A.   Rzeszów, 8-go Marca 6    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Prowadzenie rozliczeń (w tym ewidencja w SAP) oraz analityki związanej z zakupem: energii elektrycznej, paliw gazowych praw majątkowych, gwarancji pochodzenia, usług dystrybucyjnych, usług przesyłowych, usług bilansowania handlowego, Współpraca z innymi Komórkami...
  • Кierownik działu prawnego

    3S AGENCY   podkarpackie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
  • Purchasing Supervisor / Buyer for automotive and industrial manufacture sector / Private label

    Gavbiz   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    kierownik/koordynator  pełny etat
    4 dni
    As a Purchasing Supervisor your duties will be: Creation and updating of purchase orders. Develop profitable purchasing strategies. Dealing with general queries on product and pricing. Administrative tasks required for the effective operation of the Purchasing Department. Ensuring suppliers deliver...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Sodexo Polska Spółka z o. o.   Poznań, Grunwald    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Opis stanowiska Odbiór, dostarczanie i rejestr prób laboratoryjnych w systemie elektronicznym, Zarządzanie obiegiem dokumentacji próbki w obszarze, Zarządzanie przepływem dokumentów zgodnie z ustalonymi standardami prac, Opracowywanie dokumentów, raportów, zestawień i prowadzenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    Medicover Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Jana Długosza 74​    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Pracuj z nami! nadzoruj prawidłowy proces kompletowania i obiegu dokumentów, sprawuj opiekę nad szkodami zaistniałymi w klubach, zarządzaj odbieraniem i przekazywaniem korespondencji, bądź odpowiedzialny/a za administrowanie dokumentów dengo regionu klubu fitness, kontaktuj się z...
  • Pracownik Administracyjny

    BTKapitał   Krotoszyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: Archiwizowanie dokumentacji biurowej; Kontrolę nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą; Uzupełnianie baz danych; Weryfikację kompletności dokumentów niezbędnych do realizacji inwestycji; Wsparcie pracowników terenowych w...
Zobacz więcej ofert pracy

Referent ds. Produkcyjno-Pracowniczych

H+H Polska
podkarpackie, Leżajsk koło Rzeszowa
praca stacjonarna
1948 dni temu

H+H Polska Sp. z o.o.

należy do duńskiej Grupy H+H i działa na polskim rynku od 2006 roku. Produkuje i dostarcza kompletną gamę produktów z betonu komórkowego, a od 2018 roku również elementów silikatowych. Sukces H+H Polska to wynik wspólnej pracy ponad 800 osób zatrudnionych w 13 zakładach produkcyjnych. Jego miarą jest zaufanie klientów, dbałość o najwyższe standardy obsługi, bezpieczeństwo pracy i ochronę środowiska, a także jakość produktów dedykowanych dla budownictwa energooszczędnego zapewniającego użytkownikom komfort cieplny, akustyczny oraz bezpieczeństwo konstrukcyjne.
Więcej informacji o firmie znajdziesz na: http://www.HplusH.pl oraz https://www.facebook.com/hplushpl

Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Referent ds. Produkcyjno-Pracowniczych
Miejsce pracy: Leżajsk koło Rzeszowa
GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU:
  • Prowadzenie spraw pracowniczych (ewidencjonowanie czasu pracy, koordynowanie obiegu dokumentów pracowniczych, wystawianie skierowań na badania lekarskie);
  • Kompleksowa obsługa sekretariatu Zakładu (nadzór nad korespondencją wychodzącą i przychodzącą, przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych);
  • Wprowadzanie do systemu danych z produkcji oraz prowadzenie dokumentacji produkcyjnej;
  • Wsparcie Dyrektora Zakładu w realizacji bieżących zadań;
  • Zastępowanie Logistyka Zakładowego;
  • Współpraca z pozostałymi działami firmy.
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym Excela;
  • Wykształcenia minimum średniego; 
  • Znajomości przepisów prawa pracy;
  • Umiejętności pracy w zespole, komunikatywności, dobrej organizacji pracy własnej.
OFERUJEMY:
  • Stabilne zatrudnienie i umowę o pracę
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i premię
  • Grupowe ubezpieczenie na życie i inne benefity w ramach ZFŚS
  • Serdeczną atmosferę w pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego, szkoleń
  • W ramach ZFŚS premię bożonarodzeniową, wielkanocną, paczki na święta dla dzieci
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy, że
  • Administratorem Pani/a danych osobowych jest H+H Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Kupiecka 6, 03-046 Warszawa, e-mail: office@hplush.pl,
  • W sprawach związanych z Pani/a danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: dane-osobowe@hplush.pl, tel.: +48 22 518 40 00,
  • Dane będą przetwarzane w celu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1. lit a rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych (zgoda rekrutanta),
  • Dane nie będą przekazywane innym podmiotom,
  • Dane będą przechowywane przez okres 3 lat licząc od daty rekrutacji,
  • Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody i także prawo do przenoszenia danych,
  • Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa),
  • Administrator informuje, iż dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji (profilowaniu) oraz nie podlegają przekazaniu poza Unię Europejską, Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji międzynarodowej.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjnych z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Opis stanowiska: Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy. Przygotowywanie dokumentów. Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim. Zakładanie i archiwizacja dokumentacji. Obsługa recepcji. Kontakt z partnerami firmy (w...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   podkarpackie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
  • Samodzielny Referent w Zespole Rozliczeń z OSD i Wytwórcami

    PGE Obrót S.A.   Rzeszów, 8-go Marca 6    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Prowadzenie rozliczeń (w tym ewidencja w SAP) oraz analityki związanej z zakupem: energii elektrycznej, paliw gazowych praw majątkowych, gwarancji pochodzenia, usług dystrybucyjnych, usług przesyłowych, usług bilansowania handlowego, Współpraca z innymi Komórkami...
  • Кierownik działu prawnego

    3S AGENCY   podkarpackie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
  • Purchasing Supervisor / Buyer for automotive and industrial manufacture sector / Private label

    Gavbiz   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    kierownik/koordynator  pełny etat
    4 dni
    As a Purchasing Supervisor your duties will be: Creation and updating of purchase orders. Develop profitable purchasing strategies. Dealing with general queries on product and pricing. Administrative tasks required for the effective operation of the Purchasing Department. Ensuring suppliers deliver...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Sodexo Polska Spółka z o. o.   Poznań, Grunwald    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Opis stanowiska Odbiór, dostarczanie i rejestr prób laboratoryjnych w systemie elektronicznym, Zarządzanie obiegiem dokumentacji próbki w obszarze, Zarządzanie przepływem dokumentów zgodnie z ustalonymi standardami prac, Opracowywanie dokumentów, raportów, zestawień i prowadzenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    Medicover Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Jana Długosza 74​    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Pracuj z nami! nadzoruj prawidłowy proces kompletowania i obiegu dokumentów, sprawuj opiekę nad szkodami zaistniałymi w klubach, zarządzaj odbieraniem i przekazywaniem korespondencji, bądź odpowiedzialny/a za administrowanie dokumentów dengo regionu klubu fitness, kontaktuj się z...
  • Pracownik Administracyjny

    BTKapitał   Krotoszyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: Archiwizowanie dokumentacji biurowej; Kontrolę nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą; Uzupełnianie baz danych; Weryfikację kompletności dokumentów niezbędnych do realizacji inwestycji; Wsparcie pracowników terenowych w...