Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej

    AGATA Spółka Akcyjna   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w...
  • Pracownik działu rozliczeń

    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
  • Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu, sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji

    Kuźnia Polska S.A.   Skoczów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Zakres zadań: Zarządzanie codziennymi operacjami biura z, zapewniając sprawną organizację pracy oraz efektywną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną, dbając o terminowość...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
  • Specjalista kontroli państwowej w Departamencie Rolnictwa i Rozwoju Wsi

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Specjalista kontroli państwowej w Delegaturze NIK

    Najwyższa Izba Kontroli   Opole    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji

    NES Global Talent   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Obowiązki: kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, kompetencje etc.) planowanie prac i organizacja ruchu; prowadzenie rejestrów; udział w naradach;
  • Kontroler jakości w magazynie logistycznym

    Schenker sp z o.o.   Komorniki    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Zakres zadań: Administracyjna obsługa procesów magazynowych, Kontrola ilościowa i jakościowa produktów, Weryfikacja stanów magazynowych, Raportowanie jakościowych KPI, Sporządzanie raportów i analiz, Odpowiadanie na reklamacje, analizowanie ich przyczyn i opracowywanie działań...
  • Pracownik ds. przygotowania i realizacji projektów - administracja biura budowy

    PGNiG Technologie S.A.   Krosno    praca mobilna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat
    22 godz.
    Miejsce pracy: Krosno - woj. podkarpackie do czerwca 2024 r. / budowa - woj. dolnośląskie od czerwca 2024 r. (relokacja) Umowa na zastępstwo Opis stanowiska: Bezpośrednia współpraca z Kierownikiem Projektu w działaniach związanych z realizacją projektu; Przygotowywanie zestawień na...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubuskie Międzyrzecz Referent Międzyrzecz
Referent prawno-administracyjny

Referent prawno-administracyjny

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu
Międzyrzecz
praca stacjonarna
2899 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 180950
  • Data ukazania się ogłoszenia: 13 maja 2016 r.

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu

  • Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent prawno-administracyjny

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu, ul. Przemysłowa 2, 66-300 Międzyrzecz

Miejsce wykonywania pracy:

  • Międzyrzecz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściwości Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu
  • sprawdzanie pod względem prawnym wszystkich wydawanych aktów administracyjnych
  • przeprowadzanie inspekcji i kontroli terenowych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych
  • załatwianie skarg i wniosków wpływających do inspektoratu

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca na stanowisku objętym ogłoszeniem obejmuje pracę w siedzibie urzędu - sporządzanie pism oraz innych aktów administracyjnych, obsługę interesantów - a także pracę poza siedzibą urzędu - przede wszystkim kontrole przeprowadzane w terenie a także wyjazdy na organizowane szkolenia.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Praca w siedzibie PINB obejmuje wykonywanie zadań w pomieszczeniach posiadających typowe wyposażenie biurowe (telefon, komputer, faks, ksero itp.). Praca poza siedzibą PINB może obejmować wyjazdy służbowe z wykorzystaniem samochodu służbowego będącego w dyspozycji urzędu.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe prawnicze (uwzględniając kierunek administracyjny)
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 miesiące doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów Prawa budowlanego
    • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
    • umiejętność prawidłowej organizacji pracy
    • umiejętność stosowania prawa w praktyce
    • samodzielność
    • staranność, rzetelność, obowiązkowość
    • umiejętność obsługi komputera
wymagania dodatkowe
  • doświadczenie w pracy w nadzorze budowlanym
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • dobra obsługa komputera, w tym znajomość programów MS Word i Excel

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej

    AGATA Spółka Akcyjna   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w...
  • Pracownik działu rozliczeń

    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
  • Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu, sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji

    Kuźnia Polska S.A.   Skoczów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Zakres zadań: Zarządzanie codziennymi operacjami biura z, zapewniając sprawną organizację pracy oraz efektywną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną, dbając o terminowość...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
  • Specjalista kontroli państwowej w Departamencie Rolnictwa i Rozwoju Wsi

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Specjalista kontroli państwowej w Delegaturze NIK

    Najwyższa Izba Kontroli   Opole    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji

    NES Global Talent   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Obowiązki: kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, kompetencje etc.) planowanie prac i organizacja ruchu; prowadzenie rejestrów; udział w naradach;
  • Kontroler jakości w magazynie logistycznym

    Schenker sp z o.o.   Komorniki    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Zakres zadań: Administracyjna obsługa procesów magazynowych, Kontrola ilościowa i jakościowa produktów, Weryfikacja stanów magazynowych, Raportowanie jakościowych KPI, Sporządzanie raportów i analiz, Odpowiadanie na reklamacje, analizowanie ich przyczyn i opracowywanie działań...
  • Pracownik ds. przygotowania i realizacji projektów - administracja biura budowy

    PGNiG Technologie S.A.   Krosno    praca mobilna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat
    22 godz.
    Miejsce pracy: Krosno - woj. podkarpackie do czerwca 2024 r. / budowa - woj. dolnośląskie od czerwca 2024 r. (relokacja) Umowa na zastępstwo Opis stanowiska: Bezpośrednia współpraca z Kierownikiem Projektu w działaniach związanych z realizacją projektu; Przygotowywanie zestawień na...