- Ogłoszenie nr: 177756
- Data ukazania się ogłoszenia: 12 lutego 2016 r.
Izba Skarbowa w Gdańsku
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw czynności sprawdzających
- w Drugim Referacie Czynności Sprawdzających
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Gdańsku
ul. Długa 75/76
80-831 Gdańsk
Miejsce wykonywania pracy:
- Wejherowo
- Urząd Skarbowy w Wejherowie
ul. Sobieskiego 346
84-200 Wejherowo
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie pod nadzorem czynności sprawdzających w celu zapewnienia prawidłowej realizacji obowiązków podatkowych.
- Weryfikacja pod nadzorem deklaracji podatkowych w celu sprawdzenia poprawności pod względem formalnym i rachunkowym, wyjaśnienia błędów. Tworzenie i zatwierdzanie rejestrów przypisów/odpisów.
- Udzielanie informacji wynikających z posiadanych dokumentów innym komórkom organizacyjnym Urzędu i innym uprawnionym podmiotom w celu zapewnienia prawidłowej realizacji obowiązków podatkowych.
- Udzielanie informacji podatnikom i płatnikom o przepisach prawa podatkowego w celu zapewnienia prawidłowej realizacji obowiązków podatkowych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca w zespole,
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu,
- stres związany z obsługą klientów zewnętrznych,
- praca w siedzibie urzędu,
- praca w biurze,
- praca siedząca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość podstaw ustawy Ordynacja podatkowa,
- znajomość podstaw przepisów prawa podatkowego w zakresie podatku od towarów i usług, podatku od czynności cywilnoprawnych oraz podatku od spadków i darowizn.
- komunikatywność,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- doświadczenie zawodowe: 6 m-cy w pracy biurowej,
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów