Najnowsze oferty pracy

  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Młodszy specjalista ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Sekretariatu/ Biura Obsługi Klienta. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem pism. Rejestrowanie spraw w systemach teleinformatycznych. Przyjmowanie i wysyłka korespondencji. Weryfikacja kompletności złożonych dokumentów.
  • Specjalista ds. Kontroli Produkcji

    Roca Polska   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Jeżeli posiadasz: wykształcenie min. średnie, bardzo dobra znajomość Excela, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy w firmie produkcyjnej – mile widziane; zdolność szybkiego uczenia się, znajomość programu SAP (mile widziane), zdolności analityczne i sprawna praca ze...
  • Referent ds. Księgowości

    PGE Ekoserwis S.A.   Rybnik, Podmiejska 119a    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Ewidencjonowanie w systemie finansowo-księgowym operacji dotyczących należności, zobowiązań, aktywów trwałych, aktywów obrotowych, rozliczeń z pracownikami, (z wyłączeniem obszaru płacowego) oraz pozostałych zdarzeń...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji

    Kuźnia Polska S.A.   Skoczów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres zadań: Zarządzanie codziennymi operacjami biura z, zapewniając sprawną organizację pracy oraz efektywną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną, dbając o terminowość...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Logistyki i Jakości

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gorzyczki    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zmianami i nadzorowanie pracy magazynowej w sektorze e-commerce. Zapewnienie realizacji celów operacyjnych zgodnie z planem i standardami jakości. Kierowanie, motywowanie i wspieranie zespołu, usuwanie przeszkód operacyjnych. Współpracowanie z innymi działami...
  • Fakturzysta

    Praca.pl Sp. z o.o.   Częstochowa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 dni
    Twoje zadania: Wystawianie faktur. Prowadzenie rejestru kontrahentów. Monitorowanie obiegu dokumentów. Sporządzanie rejestrów i raportów. Stały kontakt z działem sprzedaży i logistyki. Współpraca z działem księgowości.
  • Kontroler jakości w magazynie logistycznym

    Schenker sp z o.o.   Komorniki    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zakres zadań: Administracyjna obsługa procesów magazynowych, Kontrola ilościowa i jakościowa produktów, Weryfikacja stanów magazynowych, Raportowanie jakościowych KPI, Sporządzanie raportów i analiz, Odpowiadanie na reklamacje, analizowanie ich przyczyn i opracowywanie działań...
  • Pracownik ds. przygotowania i realizacji projektów - administracja biura budowy

    PGNiG Technologie S.A.   Krosno    praca mobilna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat
    17 godz.
    Miejsce pracy: Krosno - woj. podkarpackie do czerwca 2024 r. / budowa - woj. dolnośląskie od czerwca 2024 r. (relokacja) Umowa na zastępstwo Opis stanowiska: Bezpośrednia współpraca z Kierownikiem Projektu w działaniach związanych z realizacją projektu; Przygotowywanie zestawień na...
  • Specjalista ds. administracji

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Długołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Referent Katowice
Referent w Dziale Egzekucji Administracyjnej EA II

Referent w Dziale Egzekucji Administracyjnej EA II

Drugi Urząd Skarbowy w Katowicach
Katowice
praca stacjonarna
3379 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 166271
  • Data ukazania się ogłoszenia: 23 stycznia 2015 r.

Drugi Urząd Skarbowy w Katowicach

  • Naczelnik
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw wprowadzania tytułów wykonawczych, prowadzenia konta sum depozytowych, majątkowej represji karnej, prowadzenia składnicy zajętych ruchomości
  • w Dziale Egzekucji Administracyjnej EA II

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    40-282 Katowice
    ul. Paderewskiego 32b

Miejsce wykonywania pracy:

  • Katowice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • 1. Badanie dopuszczalności egzekucji administracyjnej tytułów wykonawczych wpływających do komórki egzekucyjnej i nadawanie klauzuli o skierowaniu do egzekucji przyjętym tytułom wykonwczym, jak również zwracanie tytułów wykonwczych, posiadających wady uniemożliwiające skierowanie ich do postępowania egzekucyjnego oraz prowadzenie korespondencji w tym zakresie.
  • 2. Prowadzenie spraw majątkowej represji karnej (postanowienia sądów o likwidacji niepodjętych depozytów, postanowienia sądów o wykonaniu przepadku dowodów rzeczowych na rzecz Skarbu Państwa oraz wykonywanie postanowień prokuratora o zabezpieczeniu majątkowym).
  • 3. Wczytywanie wyciągów bankowych z systemu bankowości elektronicznej Videotel do Sum Depozytowych, dzielenie i przekazywanie na odpowiednie rejony egzekucyjne, bieżące rozlicznie, zlecenia wypłaty, dokonywanie zwrotów oraz wyjaśnień nieprawidłowo przesłanych przelewów. Migruje tytuły wykonawcze przesłane przez Wierzycieli obcych poprzez portal E-PUAP.
  • Prowadzenie spraw z zakresu egzekucji administracyjnej z nieruchomości.
  • 5. Składanie wniosków do KRS o wpis daty wszczęcia egzekucji oraz wnioski o wpis do nierzetelnych dłużników.
  • 6. Dokonywanie zwrotu błędnie przekazanych pism oraz korespondencji, dokonywanie ich zwrotu do nadawcy bądź przekazywanie do właściwego adresata.
  • 7. Współpraca z komórką OB II, celem wprowadzenia nowych adresów zobowiązanych (np.: adresy ustalone w trakcie kontroli skarbowej, adresy posiadania mienia itp.) oraz ustalenia informacji dot. Wierzycieli (np. rachunki bankowe).
  • 8. Prowadzenie księgi magazynowej składnicy zajętych ruchomości.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca w siedzibie urzędu,
    praca na stanowisku będzie wymagała częstych kontaktów z wierzycielami, w celu ustalenia wspólnych zasad działania wobec dłużników oraz uzyskania informacji o majątku niektórych dłużników, do którego można byłoby skierować egzekucję,
    - praca na stanowisku będzie wymagała częstych kontaktów z dłużnikami zajętych wierzytelności oraz ze zobowiązanymi, w celu udzielenia wyjaśnień w zakresie prowadzonego postępowania egzekucyjnego oraz wpłat na konto sumy depozytowe,
    - podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem oraz meble biurowe,
    - większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,
    - czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • 1. praca będzie wykonywana przy użyciu komputera -powyżej 4 godziny dziennie.
    2. W budynku urzędu znajdują się 3 windy, natomiast brak podjazdów oraz toalet dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • 1. Znajomośc przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
    • 2. Znajomość przepisów podatkowych.
    • 3. Umiejętność analitycznego myślenia.
    • 4. Kokunikatywność.
    • 5. Umiejętność obsługi komputera.
    • 6. Umiejętność racjonalnej organizacji pracy własnej.
    • 7. Umiejętność negocjacji.
    • 8. Umiejętność asertywnego działania.
    • 9. Umiejętność przekonywania, obrony własnego stanowiska.
wymagania dodatkowe
  • 1. Wykształcenie wyższe administracyjne, ekonomiczne lub prawnicze.
  • 2. Przeszkolenie z zakresu obsługi systemu: Egapoltax, Poltax , WHTAX.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Młodszy specjalista ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Sekretariatu/ Biura Obsługi Klienta. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem pism. Rejestrowanie spraw w systemach teleinformatycznych. Przyjmowanie i wysyłka korespondencji. Weryfikacja kompletności złożonych dokumentów.
  • Specjalista ds. Kontroli Produkcji

    Roca Polska   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Jeżeli posiadasz: wykształcenie min. średnie, bardzo dobra znajomość Excela, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy w firmie produkcyjnej – mile widziane; zdolność szybkiego uczenia się, znajomość programu SAP (mile widziane), zdolności analityczne i sprawna praca ze...
  • Referent ds. Księgowości

    PGE Ekoserwis S.A.   Rybnik, Podmiejska 119a    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Ewidencjonowanie w systemie finansowo-księgowym operacji dotyczących należności, zobowiązań, aktywów trwałych, aktywów obrotowych, rozliczeń z pracownikami, (z wyłączeniem obszaru płacowego) oraz pozostałych zdarzeń...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji

    Kuźnia Polska S.A.   Skoczów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres zadań: Zarządzanie codziennymi operacjami biura z, zapewniając sprawną organizację pracy oraz efektywną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną, dbając o terminowość...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Logistyki i Jakości

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gorzyczki    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zmianami i nadzorowanie pracy magazynowej w sektorze e-commerce. Zapewnienie realizacji celów operacyjnych zgodnie z planem i standardami jakości. Kierowanie, motywowanie i wspieranie zespołu, usuwanie przeszkód operacyjnych. Współpracowanie z innymi działami...
  • Fakturzysta

    Praca.pl Sp. z o.o.   Częstochowa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 dni
    Twoje zadania: Wystawianie faktur. Prowadzenie rejestru kontrahentów. Monitorowanie obiegu dokumentów. Sporządzanie rejestrów i raportów. Stały kontakt z działem sprzedaży i logistyki. Współpraca z działem księgowości.
  • Kontroler jakości w magazynie logistycznym

    Schenker sp z o.o.   Komorniki    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zakres zadań: Administracyjna obsługa procesów magazynowych, Kontrola ilościowa i jakościowa produktów, Weryfikacja stanów magazynowych, Raportowanie jakościowych KPI, Sporządzanie raportów i analiz, Odpowiadanie na reklamacje, analizowanie ich przyczyn i opracowywanie działań...
  • Pracownik ds. przygotowania i realizacji projektów - administracja biura budowy

    PGNiG Technologie S.A.   Krosno    praca mobilna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat
    17 godz.
    Miejsce pracy: Krosno - woj. podkarpackie do czerwca 2024 r. / budowa - woj. dolnośląskie od czerwca 2024 r. (relokacja) Umowa na zastępstwo Opis stanowiska: Bezpośrednia współpraca z Kierownikiem Projektu w działaniach związanych z realizacją projektu; Przygotowywanie zestawień na...
  • Specjalista ds. administracji

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Długołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...