Regionalny Doradca Klienta
„Pomagamy ludziom i organizacjom na całym świecie odzyskać czas na rzeczy ważne. Naszą misję realizujemy poprzez kompleksowe, partnerskie rozwiązania handlowe, marketingowe i logistyczne w obszarze FMCG.”
Główne zadania:
- Bieżąca realizacja planów sprzedaży.
- Zapewnienie wymaganej dystrybucji oraz standardów merchandisingowych określonych produktów.
- Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami sieciowymi.
- Wdrażanie i kontrolowanie akcji promocyjnych.
- Monitorowanie lokalnego rynku i działań konkurencji.
- Sporządzanie raportów i rozliczeń związanych z wykonywaną pracą.
Wymagania:
- Doświadczenie na stanowisku przedstawiciela w firmie działającej na rynku FMCG poparte sukcesami (referencje).
- Doświadczenie w pracy z klientami w kanale nowoczesnym (sieci handlowe.
- Doświadczenie w pracy z klientami w kanale tradycyjnym.
- Zorientowanie na klienta i na cel.
- Zdolność analizowania problemów i samodzielność w ich rozwiązywaniu.
- Dobra organizacja pracy, planowania zadań i ustalania priorytetów.
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych.
- Umiejętność zapewnienia właściwej ekspozycji produktów i materiałów reklamowych w placówkach handlowych.
- Wykształcenie min. średnie.
- Znajomość obsługi pakietu MS Office.
- Prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu.
Dlaczego warto:
- Umowa o pracę lub inna preferowana forma współpracy
- Pakiet niezbędnych narzędzi (samochód, komputer, telefon)
- Możliwość dofinansowania do pakietu benefitów: karta fitProfit, Qltura Profit, ubezpieczenie NNW, pakiet medyczny
- Dostęp do firmowej biblioteki i audioteki (ponad 100 tytułów) oraz do prenumeraty Harvard Business Review
- Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu
Dowiedz się więcej: www.kariera.bdgroup.pl