Regionalny Kierownik Serwisu

Schindler Polska Spółka z o.o.

Gdynia

15 dni temu

Każdego dnia przewozimy miliard osób na całym świecie. Naszymi windami, schodami i chodnikami ruchomymi podróżuje 500 000 ludzi na minutę - to cały Poznań, pięć razy Koszalin czy jedna trzecia Warszawy.


Zatrudniamy blisko 60 000 pracowników w ponad 100 oddziałach na wszystkich kontynentach. Jednak Schindler to nie tylko duże liczby, szczytne idee i szwajcarska precyzja w każdym detalu. Nasza organizacja to również twórczy mix doświadczenia i innowacji, szczere przyjaźnie oraz szansa na wspaniałą karierę.

Regionalny Kierownik Serwisu
Miejsce pracy: Gdynia

Celem stanowiska jest realizowanie strategii firmy w serwisie urządzeń dźwigowych, schodów i chodników ruchomych, w podległym obszarze Polski (część północno-zachodnia) oraz zapewnienie rentowności regionu zgodnie z założeniami budżetowymi m.in. poprzez:

  • zarządzanie podległym zespołem (w tym stanowiskami kierowniczymi),
  • reprezentowanie firmy w kontaktach z kluczowymi Klientami oraz budowanie z nimi pozytywnych relacji,
  • zapewnianie wysokiej jakości i efektywności procesów serwisowych,
  • rozwijanie portfolio poprzez poszerzanie współpracy z istniejącymi i nowymi Klientami,
  • negocjowanie kontraktów serwisowych zgodnie ze strategią cenową,
  • zarządzanie współpracą z podwykonawcami,
  • przygotowywanie niezbędnych raportów, zestawień na potrzeby Zarządu.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem branżowym,
  • atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych,
  • dostęp do bogatego pakietu szkoleń,
  • niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon,
  • pracę w zorientowanym na współpracę zespole,
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji.

Oczekujemy:

  • wyższego wykształcenia,
  • min. 5 letniego doświadczenia na pokrewnym stanowisku w branży technicznej,
  • doświadczenia w zarządzaniu zespołem o rozproszonej strukturze,
  • zdolności negocjacyjnych,
  • pro-aktywnego podejścia do Klienta i umiejętności budowania dobrych relacji,
  • bardzo dobrej organizacji pracy, zaangażowania i samodzielności,
  • wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
  • prawa jazdy kat. B.

 APLIKUJ TERAZ 

 

 

Osoby zainteresowane zapraszamy do aplikowania.

Jednocześnie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.

 

www.schindler.pl

Poznaj

Schindler Polska Spółka z o.o.

Schindler Polska Spółka z  o.o.

CO ROBIMY?
We Elevate. Co to oznacza? W  Schindler codziennie pracujemy nad tym, żeby wznosić świat na wyższy poziom. Naszymi windami, schodami i  chodnikami ruchomymi podróżuje 500 000 ludzi na minutę - to cały Poznań, pięć razy Koszalin, czy jedna trzecia Warszawy. Każdego dnia przewozimy miliard osób na całym świecie. Nasi monterzy i  serwisanci poprzez swoją pracę, dbają o  bezpieczeństwo milionów osób korzystających z  dźwigów, schodów i  chodników ruchomych.

Proces rekrutacji

1 EtapAplikacja
2 EtapInterview
3 EtapSpotkanie z  przełożonym
4 EtapZatrudnienie

Opinie o pracodawcy

Babykin Oleksandr

Konserwator Urządzeń Dźwigowych, 2 lata doświadczenia w  Schindler Polska

W  firmie Schindler Polska jestem zatrudniony od roku 2017. W  swojej pracy najbardziej cenię podejście firmy do pracowników oraz to, że mam ciągłą motywację do rozwoju...

Justyna Gapys

Business Development Manager, 10 lat doświadczenia w  Schindler Polska

Praca w  Schindler Polska jest wymagająca, ale też satysfakcjonująca. W  organizacji jestem już od 10 lat i  zdobyłam tutaj ogromnie doświadczenie zawodowe...

Michał Libich

Kierownik Konserwacji, 3 lata doświadczenia w  Schindler Polska

Pracę w  Schindler Polska zacząłem w warszawskim oddziale w 2016 roku na stanowisku Specjalisty ds. Jakości i Bezpieczeństwa Produktu. Szukałem pracy która...

Więcej

Poznaj stanowisko: Kierownik Serwisu 
Kierownik serwisu, jak wskazuje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za prawidłowe funkcjonowanie serwisu oraz nadzorowanie i koordynowanie działań podległego personelu. Kierownik opracowuje wewnętrzne normy i procedury, mające zmaksymalizować wydajność obsługi klientów serwisu, a także osobiście interweniuje w przypadkach szczególnie istotnych zgłoszeń reklamacyjnych. Osoba obsadzona na tym stanowisku, jako ...
Praca Kierownik Serwisu