Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Obecnie dla naszego Klienta - prężnie rozwijającej się firmy z branży logistycznej, pilnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Miejsce pracy: śląskie/ Sosnowiec
Opis czynności wykonywanych na stanowisku:
- Efektywne zarządzanie podległym zespołem handlowym
- Realizacja wyznaczonych celów zgodnie z polityką handlową firmy
- Utrzymywanie dotychczasowych i pozyskiwanie nowych klientów z wyznaczonego rejonu (Województwa: Małopolskie, Śląskie, Opolskie)
- Dbanie o prawidłową strukturę klientów
- Budowanie silnego wizerunku firmy jako dostawcy usług logistycznych
- Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów z jakości współpracy
Oczekiwania w stosunku do kandydata:
- Wykształcenie wyższe
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży usług transportowych i logistycznych
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem handlowym
- Prawo jazdy kat. B
- Umiejętności negocjacyjne
- Wiedza z zakresu profesjonalnej obsługi klienta
- Dobra organizacja pracy oraz umiejętność jej planowania
- Skuteczność i samodzielność w działaniu
- Wysoki poziom kultury osobistej
- Dobra znajomość aplikacji w środowisku Windows
Nasz Klient oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Docelowo umowę na czas nieokreślony
- Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premia kwartalna
- Narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop
- Dodatkowe benefity: ZFŚS, dofinansowanie do opieki medycznej oraz możliwość ubezpieczenia grupowego
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
Oferta dotyczy pracy stałej.