Twoja misja to sprzedaż usług hotelowych, przygotowywanie ofert handlowych, formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe i negocjacje kontraktów. W swojej pracy połączysz swoje zaangażowanie oraz doświadczenie, aby pozyskiwać klientów i budować z nimi długotrwałe relacje.
Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
10 godz.
Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu Dyrektora zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Wybrani Kandydaci otrzymają propozycję współpracy i szansę na dołączenie do...
About the role To enhance our support for farmer owners (members), we established a dedicated team in Gdansk over two years ago. As a Financial Operations Specialist – Global Member Support, your primary responsibility will be to ensure accurate and timely pre-payments and main payments to our...
Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych Klientów najmu; Utrzymywanie stałego kontaktu oraz budowanie relacji z obecnymi Klientami i Partnerami Biznesowymi Fraikin Polska; Przygotowywanie dokumentacji wynajmu krótkoterminowego; Wydawanie i odbiór pojazdów od klientów Fraikin Polska, w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków Pozyskiwanie nowych i utrzymanie relacji z obecnymi klientami; Przygotowywanie dokumentów wynajmu i zarządzanie procesem wydawania/odbioru pojazdów; Ewidencja dokumentacji księgowej, tworzenie raportów i analiza rynku pojazdów użytkowych; Praca z CRM;
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków: zarządzanie i organizowanie pracy w podległym oddziale; ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych dla inwestycji w podległym regionie; współudział w opracowywaniu strategii sprzedaży w podległym regionie; koordynowanie przepływu informacji pomiędzy...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 dni
Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji. SGS jest firmą uznaną za wzór jakości i najwyższych standardów zawodowych. Zatrudnia ponad 80.000 pracowników w sieci ponad 1.650 oddziałów i akredytowanych laboratoriów na całym świecie.
W związku z rozwojem naszej firmy w Polsce, poszukujemy kandydatów do pracy w charakterze:
Regionalny Koordynator Sprzedaży
Miejsce pracy: Gdynia
Zadania:
Zadaniem pracownika będzie rozwijanie długoterminowych relacji z Klientami w regionie oraz rozwój wybranych produktów z zakresu certyfikacji systemów zarządzania (ISO, EN, PN) i usług audytowych (audyty dostawców, audyty Mystery Shopper, audyty sieci detalicznych).
Wymagania:
wykształcenie wyższe
minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B
mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług specjalistycznych
łatwość nawiązywania kontaktów, aktywność, bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność wyznaczania celów
bardzo dobra znajomość języka angielskiego / znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
prawo jady kategorii B
biegła obsługa komputera i narzędzi MS Office
Oferujemy:
ciekawą i rozwojową pracę w firmie będącej liderem na rynku światowym
przyjazną atmosferę w zespole
możliwości rozwoju zawodowego
pełny pakiet szkoleń produktowych oraz szkolenia doskonalące
konkurencyjną płacę zasadniczą oraz atrakcyjny system prowizyjny zależny od wyników sprzedaży; pakiet socjalny; możliwość skorzystania z pakietu relokacyjnego
Twoja misja to sprzedaż usług hotelowych, przygotowywanie ofert handlowych, formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe i negocjacje kontraktów. W swojej pracy połączysz swoje zaangażowanie oraz doświadczenie, aby pozyskiwać klientów i budować z nimi długotrwałe relacje.
Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
10 godz.
Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu Dyrektora zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Wybrani Kandydaci otrzymają propozycję współpracy i szansę na dołączenie do...
About the role To enhance our support for farmer owners (members), we established a dedicated team in Gdansk over two years ago. As a Financial Operations Specialist – Global Member Support, your primary responsibility will be to ensure accurate and timely pre-payments and main payments to our...
Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych Klientów najmu; Utrzymywanie stałego kontaktu oraz budowanie relacji z obecnymi Klientami i Partnerami Biznesowymi Fraikin Polska; Przygotowywanie dokumentacji wynajmu krótkoterminowego; Wydawanie i odbiór pojazdów od klientów Fraikin Polska, w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków Pozyskiwanie nowych i utrzymanie relacji z obecnymi klientami; Przygotowywanie dokumentów wynajmu i zarządzanie procesem wydawania/odbioru pojazdów; Ewidencja dokumentacji księgowej, tworzenie raportów i analiza rynku pojazdów użytkowych; Praca z CRM;
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków: zarządzanie i organizowanie pracy w podległym oddziale; ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych dla inwestycji w podległym regionie; współudział w opracowywaniu strategii sprzedaży w podległym regionie; koordynowanie przepływu informacji pomiędzy...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 dni
Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;