OSZUKUJEMY OSOBY DO PRACY NA STANOWISKU:
Do Twoich zadań będą należeć m.in.:
- Prezentowanie oferty spółki,
- Przygotowywanie materiałów wykorzystywanych podczas wizyt u klientów,
- Pozyskiwanie nowych klientów na przydzielonym terenie,
- Utrzymywanie długofalowych relacji handlowych z pozyskanymi klientami.
Poszukujemy Osób:
- kulturalnych i komunikatywnych,
- posiadających umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
- nastawionych na realizację celów,
- posiadających umiejętność obsługi komputera (bardzo dobra znajomość pakietu MS OFFICE),
- zaangażowanych i zmotywowanych do utrzymania obowiązujących standardów w firmie,
- dyspozycyjnych,
- posiadających ważne uprawnienia do kierowania pojazdami – prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Pracując z nami otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- prywatną opiekę medyczną oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
- możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
- możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
- zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.