What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
12 dni
Zakres obowiązków: Odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie problemów związanych z księgowością, Przygotowywanie różnego rodzaju raportów i dokumentów, Wprowadzanie zapisów w księdze głównej, Wsparcie audytu i współpraca z zewnętrznymi audytorami, Współpraca z właścicielami...
Praca Pracownik Biurowy dolnośląskie najnowsze oferty pracy
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
12 dni
Zakres obowiązków: Odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie problemów związanych z księgowością, Przygotowywanie różnego rodzaju raportów i dokumentów, Wprowadzanie zapisów w księdze głównej, Wsparcie audytu i współpraca z zewnętrznymi audytorami, Współpraca z właścicielami...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Główne obowiązki: wpisanie dokumentów serwisowych do programu; sporządzanie i wysyłka pism; kompletowanie i wysyłka zamówień materiałów szkoleniowych; obsługa urządzeń biurowych drukarka czy kserokopiarka; pomoc w zadaniach związanych z bieżącym funkcjonowaniem biura;
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 dni
wykonywanie ogólnych zadań związanych z funkcjonowaniem biura; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy; czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów; kontakt...
Zadania: Prace administracyjno-biurowe; Dbanie o prawidłowy przebieg informacji; Współpraca ze wszystkimi działami firmy; Wymagania: Znajomość obsługi komputera Motywacja do pracy;
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Realizacja, monitoring nad zaopatrzeniem w Fundacji (zarządzanie zamówieniami, dostawami); Współpraca i kontakt z zespołem Fundacji w celu wsparcia, w codziennych operacjach administracyjnych; Dbałość o funkcjonowanie biura zgodnie z zasadami i procedurami obwiązującymi w organizacji;...
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
Medicover Sp. z o.o.Wrocław, ul. Jana Długosza 74
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Pracuj z nami! nadzoruj prawidłowy proces kompletowania i obiegu dokumentów, sprawuj opiekę nad szkodami zaistniałymi w klubach, zarządzaj odbieraniem i przekazywaniem korespondencji, bądź odpowiedzialny/a za administrowanie dokumentów dengo regionu klubu fitness, kontaktuj się z...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę część etatu
1 dni
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizacyjne wsparcie funkcjonowania Katedry Fizyki Doświadczalnej, oraz bezpośrednią współpracę, w zakresie administracyjnej obsługi, z kierownictwem katedry. Zakres obowiązków: administracyjne i...
Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
asystent umowa zlecenie część etatu rekrutacja online
6 dni
Opis stanowiska: Archiwizowanie dokumentacji kadrowej, Zakładanie akt personalnych oraz wpinanie dokumentacji pracowniczej do teczek osobowych, Kontrola kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta oraz ich wstępna kontrola pod względem poprawności oraz ich wstępna kwalifikacja,...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będą w szczególności: wsparcie administracyjne w zakresie zarządzania portfelem projektów, tłumaczenie tekstów, dokumentacji i korespondencji na / z języka angielskiego; przygotowywanie dokumentacji, bieżąca komunikacja z klientami i...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Do podstawowych obowiązków należy w szczególności: przygotowywanie projektu planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy, kwalifikowanie wydatków zgodnie z przepisami prawa oraz określanie możliwych trybów udzielania zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
Opis stanowiska: Wsparcie działań związanych z zarządzaniem kontraktem w obszarze usług Facility Management (m.in. usługi utrzymania czystości, usługi administracyjne) Obsługa wewnętrznych systemów kadrowo-płacowych; dbanie o poprawny obieg dokumentów, procesowanie grafików, zgłoszeń...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...