Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1473

  • ERGOS sp. z o.o.
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 50 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Rozmowa rekrutacyjna odbędzie się w siedzibie firmy w Brodnicy Twój zakres obowiązków Profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Podpisywanie umów z klientami; Raportowanie działań i wyników; Budowanie pozytywnych relacji z klientami;...
  • Przedstawiciel handlowy

    BeFlexi Sp. z o.o.   Kraków    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 100 - 9 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania będą obejmować: Pozyskiwanie nowych klientów dla agencji pracy oraz negocjowanie kontraktów na zatrudnienie pracowników sezonowych w różnych branżach na terenie całej Polski. Przygotowywanie atrakcyjnych ofert dla naszych klientów. Aktywne uczestnictwo w negocjacjach...
  • Handlowiec

    Eco-Tech   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 15 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie dobrych, długofalowych relacji z klientami. Przygotowywanie ofert. Wykonywanie strategii handlowej firmy. Wpływanie na rozwój przedsiębiorstwa poprzez swoje nowatorskie pomysły.
  • Spedytor

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Szukanie nowych klientów i zleceń spedycyjnych, Rozbudowa sieci podwykonawców, Zarządzanie transportem u klientów, Koordynacja pracy przewoźników, Kontrola zleceń, Rozwiązywanie problemów, Obsługa dokumentacji.
  • Pracownik Sprzedaży

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Gdańsk, ul. Główna 6    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO...
  • Doradca Techniczno-Handlowy

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Czeladź    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Aktywne poszukiwanie oraz pozyskiwanie nowych klientów; Utrzymywanie długofalowych, pozytywnych relacji z klientami; Doradztwo techniczne i analiza potrzeb wynajmowych klientów; Obsługa klienta w zakresie wynajmu oraz związanych z tym czynności dodatkowych (zgłaszanie...
  • Doradca Techniczno-Handlowy

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Nowa Wieś Wrocławska, Józefa Wymysłowskiego 5    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Aktywne poszukiwanie oraz pozyskiwanie nowych klientów; Utrzymywanie długofalowych, pozytywnych relacji z klientami; Doradztwo techniczne i analiza potrzeb wynajmowych klientów; Obsługa klienta w zakresie wynajmu oraz związanych z tym czynności dodatkowych (zgłaszanie...
  • Emero Group Spółka Sp. z o.o.
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   9 175 - 14 350 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Osoba zatrudniona na stanowisku jest odpowiedzialna za: Współpraca z Klientem Biznesowym; Sprzedaż rozwiązań telekomunikacyjnych: Światłowodu, telefonii komórkowej oraz ICT; Bezpośrednią sprzedaż światłowodu Orange dla klientów indywidualnych; Pozyskiwanie nowych klientów oraz...
  • Invelo Energy Sp. z o.o. Sp. k.
    specjalista mid / junior / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW Aktywne pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych produktami z branży OZE. Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych klientom. Doradztwo techniczne dotyczące zastosowania pomp ciepła i fotowoltaiki. Realizacja planów sprzedażowych i osiąganie założonych celów...
  • Account Specialist

    PrismaWorx Sp. z o.o.   Holandia, Stramproy   
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Tasks Managing (direct) employees Responsible for directing, instructing, motivating and assessing employees; Responsible for optimal onboarding of new employees; You are the first point of contact for the employees who work for your customer; This applies to all work-related questions such as the...
  • Handlowiec z językiem angielskim

    FARO Sp. z o.o.   Karpin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Realizacja planów sprzedażowych, Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, Prezentacja, negocjacje oraz sprzedaż oferty opakowań z tworzyw sztucznych, przeznaczonych do kosmetyków kolorowych, Budowanie relacji z nowymi oraz utrzymywanie relacji na wysokim poziomie z aktualnymi...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    Medicover Stomatologia   Warszawa, Wybrane Centrum w Warszawie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie
    1 dni
    Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
  • MDI ENERGIA S.A.
    specjalista (mid)  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Aktywne wyszukiwanie oraz weryfikacja lokalizacji pod źródła wytwórcze energii dla projektów związanych z przetwarzaniem odpadów, inżynierią środowiska, instalacjami wytwórczymi energii, magazynowaniem energii, produkcją biogazu/biometanu/biolng oraz produkcją...
  • MDI ENERGIA S.A.
    specjalista (mid)  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wymagania: Czynne prawo jazdy kat. B; Doświadczenie w pracy w odnawialnych źródłach energii oraz w pracy jako przedstawiciel handlowy, specjalista ds. pozyskiwania gruntów lub pokrewne sprzedażowe, Znajomość MS Office, AutoCad; Samodzielność, dobra organizacja pracy, Umiejętności...
  • Bydgoskie Zakłady Przemysłu Gumowego STOMIL S.A.
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: aktywny rozwój działań handlowych na wyznaczonym terenie; pozyskiwanie nowych klientów i partnerów handlowych; utrzymywanie profesjonalnych relacji z dotychczasowymi klientami; badanie potrzeb klienta oraz opracowanie dedykowanej oferty; koordynacja i kontrola realizacji umów...
  • Energomix S.A
    specjalista mid / junior / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje codzienne zadania: aktywne działania terenowe, ofertowanie oraz sprzedaż energii elektrycznej i gazu ziemnego, OZE do klientów B2B;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta Międzynarodowego

    CHEMNOVATIC Sp. z o.o. Sp. k.   Lublin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne zadania: obsługa i realizacja zamówień Klientów; zarządzanie platformą sprzedażową B2B i bieżąca aktualizacja oferty; ofertowanie wg standardów sprzedaży i polityki cenowej; obsługa procesu reklamacji; raportowanie wyników sprzedaży i innych efektów prowadzonych działań;...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta / Sprzedaży

    Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie S.A.   Cieszyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: obsługa klientów firmy (telefoniczna, mailowa) obsługa korespondencji; przygotowanie kalkulacji produktowych i ofert; fakturowanie; współpraca z działem technicznym i produkcyjnym; wsparcie i współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy; praca w systemie ERP oraz CRM firmy;
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Vetlab Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Wodzisławska 6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych.
  • Specjalista ds. Posprzedażowej Obsługi Ubezpieczeń (PZU CO)

    GRUPA PZU   Dąbrowa Górnicza    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Weryfikacja i kontrola merytoryczna poprawności otrzymanej dokumentacji ubezpieczeniowej, w uzasadnionych przypadkach kontakt z klientem wewnętrznym bądź zewnętrznym; Realizacja procesu obsługi zgłoszeń z infolinii eRU poprzez weryfikację zgłoszeń i wprowadzanie danych do systemu...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych Klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa Klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Concentrix
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
  • Customer Service Specialist

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    About the job Together with your colleagues in the Customer Service, you will work with day-to-day order management, dispute and query handling, reporting and proactive communication with our customers. You will work closely with the rest of the team to ensure high quality customer service. You will...
  • Customer Services Professional with Romanian

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals; Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Customer Service Specialist - Danish Speaker

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    About the job: Together with your colleagues in the Customer Service, you will work with day-to-day order management, dispute and query handling, reporting and proactive communication with our customers. You will work closely with the rest of the team to ensure high quality customer service. You...
  • Specjalista ds. zarządzania zamówieniami handlowymi z językiem niemieckim i angielskim

    ManpowerGroup   Niepołomice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    2 dni
    Zadania: Realizacja zamówień handlowych na nowe pojazdy we współpracy z zakładami produkcyjnymi, klientami/spółkami zależnymi oraz importerami Kompleksowe zarządzanie zamówieniami oraz wsparcie i doradztwo klientom we wszystkich kwestiach handlowych i logistycznych, w tym w zakresie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji w dziale eksportu

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: bieżący kontakt z klientem.; rozwój długoterminowych relacji biznesowych z klientami zagranicznymi; przygotowywanie materiałów handlowych i marketingowych przy wsparci działu Marketingu z zakresu oferowanych produktów w języku angielskim; wsparcie Export...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży ze znajomością jęz. angielskiego

    Tremwork Sp z o.o.   Warszawa, Ursus    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Sprzedaż cukru, mąki, oleju słonecznikowego, i t.d. - hurt Realizacja polityki handlowej na wyznaczonym terenie. Realizacja planów sprzedaży. Doradztwo i opieka nad klientami. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Dbanie o wizerunek firmy. Monitorowanie działań konkurencji.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży

    Bank Pocztowy S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków opracowywanie analiz i raportów w zakresie wyników sprzedażowych oraz przygotowywanie prezentacji wynikowych; współpraca z menedżerami i doradcami oraz ich aktywne wspieranie w realizacji planów sprzedażowych, a także wsparcie merytoryczne; udział w projektach...
  • Specjalista ds. sprzedaży

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: realizację założonych celów sprzedażowych; obsługę stałych klientów; nawiązywanie relacji z nowymi klientami; realizację planów sprzedażowych; przygotowywanie ofert handlowych; profesjonalną obsługę techniczną klientów.
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    Konsorcjum Stali S.A.   Warszawa, Ursus    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: sprzedaż wyrobów hutniczych i usług firmy; utrzymanie i rozwój stałych relacji z klientami; praca w dziale sprzedaży/ prace biurowe;
  • Specjalista ds. procesów i wdrożeń

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole: zarządzasz oraz rozwijasz procesy sprzedaży karty kredytowej we wszystkich kanałach dystrybucji, w szczególności w kanałach zdalnych, zapewniasz stałe wsparcie wszystkim kanałom sprzedaży w zakresie utrzymania i optymalizacji sprzedaży produktu,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji

    Kuźnia Polska S.A.   Skoczów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres zadań: Zarządzanie codziennymi operacjami biura z, zapewniając sprawną organizację pracy oraz efektywną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną, dbając o terminowość...
  • Specjalista ds. Szkoleń w obszarze Call Center

    VECTRA S.A.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie szkoleń stacjonarnych i online. Sesje coachingowe i współpraca z menedżerami. Tworzenie materiałów szkoleniowych i udzielanie informacji zwrotnej. Raportowanie postępów i rekomendowanie działań usprawniających. Wymagania: Doświadczenie w pracy call center...
  • Specjalista / Specjalistka ds. inwestycji

    SIM Opolskie Południe   Prudnik    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Nadzór nad realizowaną dokumentacją projektową oraz procesem budowlanym. Pomoc przy tworzeniu dokumentacji przetargowej oraz przygotowywanie zapytań ofertowych. Przygotowywanie raportów z realizacji inwestycji. Komunikacja telefoniczna i mailowa z urzędami, projektantami oraz pozostałymi...
  • Praca.pl Sp. z o.o.
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Sprawne zarządzanie czasem pracy, Kontrola poprawności realizowania zamówień, Zapewnienie dostępności towarów, Śledzenie procesu zamówień, Nadzorowanie przesunięć i zwrotów towarów.
  • Młodszy Specjalista ds. Zakupów.

    Autostrada Eksploatacja S.A.   Poznań, ul. Głogowska 431    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: analizowanie rynku dostawców, wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców, negocjowanie cen i odpowiedzialność za zakup materiałów, przygotowywanie i monitoring zamówień do dostawców, kontrolowanie zgodności dostaw z warunkami umów, udział w inwentaryzacjach...
  • Młodszy specjalista ds. sprzedaży

    PKP Intercity Remtrak Sp. z o.o.   Warszawa, Praga-Południe    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Opis stanowiska Rejestrowanie i modyfikowanie zleceń klientów w systemie, Prowadzenie bieżącej dokumentacji sprzedaży, Budowanie relacji z istniejącymi partnerami, Raportowanie wyników działu sprzedaży, Współpraca z kierownikami działu sprzedaży i kontraktacji.
  • Pracownik ds. obsługi umów i przetargów (w branży automatyki)​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
  • Purchaser / Specjalista ds. zakupów

    SMT Shipping Poland sp.z o.o.   Sopot    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Purchaser będzie odpowiedzialny za zakupy oraz organizację dostaw produktów na statki. Praca pod presją czasu, wymagana znajomość procedur spedycyjnych, porównywanie cen od dostawców, kosztów transportu, przepisów celnych. Współpraca z agentami, dostawcami, kapitanami...
  • Specjalista Biura Sprzedaży

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Równoległa 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    CEL PRACY obsługa klientów hurtowych w zakresie sprzedaży; wprowadzanie zamówień do systemu; rozliczanie zamówień przedstawicieli; spotkania z klientami – negocjowanie warunków współpracy; przygotowywanie umów handlowych; prowadzenie, archiwizacja i kontrola pełnej dokumentacji...
  • Menadżer Produktu ds. Popiołu i Gipsu

    PGE Ekoserwis S.A.   Wrocław, Pl. Staszica 30    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialne za: Realizację sprzedaży UPS w podległym obszarze. Znajomość oraz przestrzeganie umów handlowych dotyczących kontrahentów oraz jednostek wytwórczych Ubocznych Produktów Spalania. Określanie planów działań sprzedażowych i...
  • TUiR Allianz Polska S.A.
    specjalista junior / mid  umowa agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi; Przygotowywanie ofert ubezpieczenia dostosowywanych do potrzeb i oczekiwań klientów oraz zapewniających najlepszą ochronę; Prowadzenie spotkań sprzedażowych; Zdobywanie...
  • Concentrix
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Co jeśli możesz być częścią czegoś wielkiego? Kiedy ostatnio oferta pracy skierowana do mieszkańców Lublina zaparła Ci dech w piersiach? Nie kojarzysz? Zatem daj szansę swojej karierze i dołącz do nowego zespołu tworzonego z myślą o Tobie w Concentrix Lublin! Czy jesteś...
  • Pracownik Wsparcia w Dziale Handlowym z Językiem Angielskim

    Dekoma Sp. z o.o.   Swarzędz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: rozmowy handlowe z klientami z kreślonego regionu świata, wsparcie przedstawicieli handlowych i partnerów, przygotowywanie ofert handlowych, prace biurowe w tym korespondencja mailowa z klientami, tworzenie spisów produktów, pomoc klientom w wyborze odpowiednich tkanin, informowanie...
  • Inspektor / Inspektorka Wsparcia Sprzedaży

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Annopol 14A    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
  • Concentrix
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Concentrix
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Stellenbeschreibung: Du beantwortest telefonisch Kundenanfragen, bietest allen Kunden professionelle und kompetente Unterstützung auf höchstem Niveau an und präsentierst den Kunden die aktuellen Promotionen; Du erläuterst die Vorteile und Funktionen von Produkten; Du verfolgst und erreichst die...
  • Key Account Manager for D, A, CH and CEE (m/f/d)

    DOLLE sp. z o.o.   Bielsko-Biała    praca mobilna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Area of operation: Central and Eastern Europe Your tasks at a glance: Control and management of the assigned accounts; Realization of the sales plan for your accounts in terms of sales and earnings; Customer loyalty and relationship management to ensure a strategic partnership and continuous account...
  • Priority Services Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp z o o   Rumunia, Bukareszt    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Splaiul Unirii 165, TNO3 Building, Rumunia standard hours 9-17 Full office work What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. About the role Interact with users via email, phone, and...

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.