Zakres Obowiązków
- Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia.
- Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji o produkcie.
- Sprawdzanie jakości lokalizacji treści publikowanych na lokalnych kanałach (np. Blogger, Twitter).
- Rozwój wiedzy technicznej i pełnienie roli wiarygodnego ambasadora społeczności wsparcia.
- Rozwiązywanie zgłoszeń i eskalacji od ekspertów społeczności, kwalifikujących się do bezpośredniego wsparcia.
- Proaktywne monitorowanie społeczności w celu identyfikacji trendujących problemów i wątków.
- Identyfikacja kluczowych problemów użytkowników dla danego rynku i przekazywanie ich menedżerowi produktu.
- Przeprowadzanie dogłębnych analiz opinii użytkowników dla określonych produktów na żądanie.
- Raportowanie metryk społeczności i zarządzanie dokumentacją.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (również kandydaci świeżo po studiach).
- Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom native) oraz dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Odpowiednie doświadczenie w zarządzaniu / tworzeniu treści online lub na stronach internetowych.
- Doświadczenie w co najmniej jednym obszarze: branża internetowa, SEO, relacje z deweloperami, komunikacja techniczna i/lub web development.
- Zrozumienie i doświadczenie w pracy z Google Ads i Analytics.
- Duże doświadczenie w analizowaniu, rozwiązywaniu i wspieraniu problemów zgłaszanych przez użytkowników.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne (ustne i pisemne).
- Elastyczność i zdolność adaptacji do dynamicznego środowiska pracy.
- Proaktywność, dobra organizacja oraz umiejętność pracy zespołowej.
- Zrozumienie pracy z celami oraz ich realizacja zgodnie z oczekiwaniami klienta.
Oferujemy
- Bogaty pakiet benefitów: Karta Multisport, opieka medyczna LuxMed (w tym stomatolog), ubezpieczenie na życie, system kafeteryjny.
- Otwarte i wielonarodowe środowisko pracy.
- Możliwość dołączenia do globalnej organizacji skoncentrowanej na rozwoju.
- Profesjonalny rozwój i jasno określona ścieżka kariery.
- Możliwości szkolenia i rozwoju.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.
COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O
Cognizant is a leading IT Services provider globally, transforming Clients' business, operating and technology models for the digital era. Headquartered in the US, Cognizant is ranked on the Fortune 500 and is consistently listed among the most admired companies in the world.At Cognizant, we celebrate diversity and inclusion across our workforce and with our partners, communities and fellow racing fans. That’s why, alongside the Aston Martin Cognizant Formula One team, we work in unison for a more inclusive future. All in, all welcome.