Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 40 lokalizacjach na terenie kraju. W 2014 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 46 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
For our Client, international residential developer, with several project in Warsaw we are currently looking for:
Senior Projects Manager - Residential
Miejsce pracy: mazowieckie
Nr Ref.: spmr/1611/jk
Scope of duties:
- Development of multi-family and single-family buildings,
- Managing in the scope of the key stages in the development process (planning, budgeting, gaining of approvals and permits, execution, handing over to residents , warranty etc.),
- Executing and managing day-to-day operational aspects of construction contracts,
- Cooperation with the local authorities, media suppliers, related parties,
- Negotiating contracts with general contractors,
- Cooperation with Sales and Marketing Department,
- Preparing regular status and financial reports,
- Resolving, troubleshooting or escalating technical or general issues when the need arises,
- Managing contract budgets,
- Ensuring timely and accurate invoicing/payments,
- Coordination of Technical Department activities,
Requirements:
- Master engineer of construction education,
- Professional engineering license – will be advantage,
- Minimum 10 years of experience in a similar position on residential projects,
- Very good knowledge of investment processes (planning, budgeting, gaining of approvals and permits, execution),
- Very good knowledge of English in speaking and writing - is a must,
- Good acquaintance of MS Project, AutoCAD,
- Excellent management, interpersonal, leadership, creative and organizational skills,