Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Kołobrzeg    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Rekrutacja: Prowadzenie procesu rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym aktywne kontakty telefoniczne (outbound). Sprzedaż: Skuteczna realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych. Obsługa: Zapewnienie wysokiej jakości obsługi słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Administracja: Prowadzenie...
  • Customer Advisor with Danish

    Concentrix   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 5 pracowników
    2 godz.
    Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
  • Customer Advisor with Swedish

    Concentrix   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  część etatu / pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    2 godz.
    Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
  • Customer Advisor with Norwegian

    Concentrix   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 5 pracowników
    2 godz.
    Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
  • Starszy Specjalista ds. Leasingu

    IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 godz.
    Jeśli posiadasz wiedzę z zakresu leasingu, Twoją pasją jest sprzedaż, posiadasz świetne umiejętności komunikacyjne i chęć rozwoju w branży finansowej, to właśnie Ciebie szukamy. Twoje zadania będą obejmować: Realizację celów sprzedażowych i rozwijanie relacji z Klientami,...
  • Banking Customer Care Specialist with German

    Concentrix   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Your responsibilities Provide exceptional customer support for the German market; Supporting customers with financial challenges on the front line; Finding solutions and providing first-class service; Building relationships and positive experiences;
  • Kundendienstspezialist im Bankwesen mit Deutschkenntnissen

    Concentrix   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Ihre Mission: Unterstützung der Kunden bei finanziellen Herausforderungen an vorderster Front; Finden von Lösungen und Bereitstellung erstklassigen Services; Aufbau von Beziehungen und positiven Erfahrungen; Zusammenarbeit im Team, um jeden Tag erfolgreich zu gestalten;
  • Happiness Support Agent z j. niemieckim

    Concentrix   Szczecin   
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Pomaganie klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów bankowych, kierowanie klientów do odpowiednich działów, gdy sprawa wymaga dodatkowej pomocy.
  • Specjalista Bankowy z j. niemieckim

    Concentrix   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Będziesz pierwszym kontaktem dla klientów banku – to Ty pomożesz im rozwiązać codzienne sprawy, takie jak: odzyskanie dostępu do konta online, blokada lub odblokowanie karty, pytania o przelewy czy płatności, wsparcie w korzystaniu z aplikacji bankowej. Nie musisz się obawiać –...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Pracownik Działu Obsługi Klienta Zachodniopomorskie
Service Contract Administrator /Team Lead with Scandinavian language (Swedish or Norwegian or Danish)

Service Contract Administrator /Team Lead with Scandinavian language (Swedish or Norwegian or Danish)

Philips Health Systems
zachodniopomorskie
praca stacjonarna
3180 dni temu
Service Contract Administrator /Team Lead with Scandinavian language (Swedish or Norwegian or Danish)

Location: Łódź

Organization: Philips Poland Sp. z o.o.

 


Philips is a diversified Health and Well-being company, focused on improving people’s lives through timely innovations. As a world leader in healthcare and lifestyle, Philips integrates technologies and design into people-centric solutions, based on fundamental customer insights.

Currently we have the opportunity for a dynamic English and Scandinavian speaker (Swedish or  Norwegian or Danish) Service Contract Administrator Team Lead to join our team in Łódź and take responsibility in providing operational support, covering Contract Management and the Installed Base functions.

Your responsibilities

Being the Team Lead of the Customer Service team your tasks will include but are not limited to:

  • Create service contracts in the system management system based upon a signed contract quote.
  • Add the agreed contract features relevant for appropriate services execution, pricing and billing information
  • Connect the correct Installed Base Product
  • Renew the contracts based on signed quote or renew the contract based on the original quote in case of silent renewal agreement with the customer.
  • End the contract upon request from customer or per internal reason.
  • Create contract amounts via credit note if necessary.
  • Manages all phases of service agreement processing
    • Ensures that all booking criteria is met based on current policies
    • Verify accuracy and completeness of pricing, configuration and master data
    • Review and obtain necessary approvals for non-standard entitlements and changes to Terms and Conditions
    • Accurately input required data into booking tool to ensure proper entitlement, billing and revenue recognition
  • Performs audit functions to maintain a high level of order accuracy.
  • Provides support to Sales, Service, Finance, Service Marketing and Accounts Receivable organizations and customers by researching and resolving issues in a timely manner. 
  • Escalates issues to Customer Service management as necessary and follows up with proper documentation as necessary to adjust or cancel the contract if needed.
  • Interfaces with Credit and Collections, Sales OA, Customer Response Center, Sales Teams and other internal departments to maintain correct and complete customer account and database information.
  • May perform one or more of the following specialized tasks:
    • Serve as the point of contact for government and corporate accounts
    • Prepares/monitors department reports, equipment de-install reports, bookings logs, etc.
    • Generates audits and distributes service agreement invoices as well as debit and credit invoices, maintaining a high level of detailed accuracy.
    • Lead and participates in team and cross-functional projects.

Your team

Under the umbrella of Royal Philips, Philips Customer Service Centre of Excellence based in Łódź, performs operational and administrative activities supporting, among others the Installed Based function of the company at a global level.

You will have the opportunity to develop your career in an award winning multinational organization rich in 125 years of innovation and success. You will be surrounded by energetic professionals and evolving in a friendly and dynamic atmosphere.

Use your talents to help creating a healthier society. Join us at the Philips Customer Service Centre of Excellence and have a positive impact on people’s lives!

This position reports into the Logistic Manager Healthcare Customer Service Operations.

 

We are looking for

  • Excellent and concise oral and written communication skills.
  • Good interpersonal skills required in interactions with Philips Healthcare staff and external customers.
  • General math skills and business skills required.
  • Bachelor’s degree in business or related field, highly desirable or equivalent experience.
  • Ability to multi-task and work in a fast-paced environment.  Skill in prioritizing tasks required.
  • Good organizational skills and aptitude for detail.
  • Ability to work under minimal supervision on day-to-day activities, maintaining a high degree of integrity.
  • Ability to use good judgment and make confident decisions under defined policies and procedures.
  • Work well within a team environment to accomplish departmental goals.
  • Available to work overtime as required.
  • At least two to four years experience in order processing/administration, with at least two years experience in a customer service environment highly desirable.
  • Dynamic and customer oriented mind-set
  • Good level of English is essential with one of the Scandinavian languages: Swedish or Norwegian or Danish
  • Good level of Polish – would be an advantage but is not compulsory

Our offer 

We offer the unique combination of a critical and challenging role and a creative and empowering office environment. You will be actively encouraged to make improvements, establish best in class service and have a direct impact on the success of Philips on a daily basis.

  • Yearly bonus based on performance achieved.
  • Private medical care with option to extend it to family members.
  • Benefit System cards.
  • Discount for Philips’ products.
  • Relocation package applicable for people moving in from outside of Łódź region.



Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Kołobrzeg    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Rekrutacja: Prowadzenie procesu rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym aktywne kontakty telefoniczne (outbound). Sprzedaż: Skuteczna realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych. Obsługa: Zapewnienie wysokiej jakości obsługi słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Administracja: Prowadzenie...
  • Customer Advisor with Danish

    Concentrix   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 5 pracowników
    2 godz.
    Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
  • Customer Advisor with Swedish

    Concentrix   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  część etatu / pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    2 godz.
    Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
  • Customer Advisor with Norwegian

    Concentrix   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 5 pracowników
    2 godz.
    Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
  • Starszy Specjalista ds. Leasingu

    IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 godz.
    Jeśli posiadasz wiedzę z zakresu leasingu, Twoją pasją jest sprzedaż, posiadasz świetne umiejętności komunikacyjne i chęć rozwoju w branży finansowej, to właśnie Ciebie szukamy. Twoje zadania będą obejmować: Realizację celów sprzedażowych i rozwijanie relacji z Klientami,...
  • Banking Customer Care Specialist with German

    Concentrix   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Your responsibilities Provide exceptional customer support for the German market; Supporting customers with financial challenges on the front line; Finding solutions and providing first-class service; Building relationships and positive experiences;
  • Kundendienstspezialist im Bankwesen mit Deutschkenntnissen

    Concentrix   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Ihre Mission: Unterstützung der Kunden bei finanziellen Herausforderungen an vorderster Front; Finden von Lösungen und Bereitstellung erstklassigen Services; Aufbau von Beziehungen und positiven Erfahrungen; Zusammenarbeit im Team, um jeden Tag erfolgreich zu gestalten;
  • Happiness Support Agent z j. niemieckim

    Concentrix   Szczecin   
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Pomaganie klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów bankowych, kierowanie klientów do odpowiednich działów, gdy sprawa wymaga dodatkowej pomocy.
  • Specjalista Bankowy z j. niemieckim

    Concentrix   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Będziesz pierwszym kontaktem dla klientów banku – to Ty pomożesz im rozwiązać codzienne sprawy, takie jak: odzyskanie dostępu do konta online, blokada lub odblokowanie karty, pytania o przelewy czy płatności, wsparcie w korzystaniu z aplikacji bankowej. Nie musisz się obawiać –...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect...