Najnowsze oferty pracy

  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    8 godz.
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Pracownik Działu Mięso

    Selgros Cash&Carry   Szczecin    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: konfekcjonowanie towaru do pakowania, rozbiór i trybowanie mięsa, przygotowanie wyrobów mięsnych do wędzenia, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, kontrola daty ważności produktów, profesjonalna obsługa klienta,...
  • Specjalista ds. e-commerce z językiem niemieckim

    Dajar Sp. z o.o.   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Opis stanowiska: obsługa sklepu internetowego, prowadzenie korespondencji mailowej i rozmowy telefoniczne z klientami sklepu internetowego w języku niemieckim, obsługa dokumentowa sprzedaży.
  • Agent Nieruchomości

    RE/MAX Polska   Kołobrzeg, Koszalin, Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  rekrutacja online
    10 godz.
    Szukasz nowego pomysłu na siebie? Myślisz o branży nieruchomości? Lubisz wyzwania i pracę z ludźmi? Chcesz się rozwijać i korzystać z dużego doświadczenia najlepszych w branży? Jesteś agentem nieruchomości, ale myślisz o większej samodzielności, i chcesz zarabiać więcej, rozwijać...
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    CCPORTER Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie
    11 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi i proponowanie im produktów i usług dedykowanych dla biznesu. Zgłoś się do nas jeśli: Posiadasz doświadczenie w sprzedaży (CC lub telesprzedaży) Jesteś otwarty/a na naukę i rozwój; Jesteś skoncentrowany/a na...
  • Account Specialist

    PrismaWorx Sp. z o.o.   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Holandia
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Tasks Managing (direct) employees Responsible for directing, instructing, motivating and assessing employees; Responsible for optimal onboarding of new employees; You are the first point of contact for the employees who work for your customer; This applies to all work-related questions such as the...
  • Opiekun klienta z językiem angielskim

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Zadania: obsługa partnerów biznesowych z całego świata, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych z zagranicy, utrzymanie dobrych relacji biznesowych, realizacja planów sprzedażowych, współpraca z zespołem ds. sprzedaży i innymi działami firmy w celu zapewnienia wsparcia dla partnerów.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Szczecin, Galeria Kaskada    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Przedstawiciel Handlowy - dział usług porządkowych

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie i realizacja planów sprzedażowych; Aktywne prowadzenie działań handlowych w zakresie usług porządkowych; Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami firmy; Przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków kontraktu oraz nadzór handlowy nad...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Pracownik Działu Obsługi Klienta Zachodniopomorskie
Service Contract Administrator with Scandinavian languages (Swedish or Norwegian or Danish or Finnish) - Centers of Excellence

Service Contract Administrator with Scandinavian languages (Swedish or Norwegian or Danish or Finnish) - Centers of Excellence

Philips Health Systems
zachodniopomorskie
praca stacjonarna
2576 dni temu
Service Contract Administrator with Scandinavian languages (Swedish or Norwegian or Danish or Finnish) - Centers of Excellence

Location: Łódź

Organization: Philips Poland Sp. z o.o.

 


Philips is a diversified Health and Well-being company, focused on improving people’s lives. As a world leader in healthcare and lifestyle, Philips integrates technologies and design into people-centric solutions, based on fundamental customer insights.

 

New Centers of Excellence in Łódź, Poland


At Philips, we have a 125 year history of creating meaningful innovation. These innovation and the quality of our products but also our services has always been a top priority.

 

Within our Centers of Excellence we bring together supporting roles within Finance, Procurement, Customer Service, Supply Chain and HR. Enabling you to have a career in an international, cross functional environment. 

 

Currently we have the opportunity for 3 dynamic English and Scandinavian speakers (Swedish or Norwegian, or Danish or Finnish) Service Contract Administrators to join our team in Łódź and take responsibility in providing operational support, covering Contract Management and the Installed Base functions.

 

Your responsibilities

Being part of the Customer Service Team your tasks will include but are not limited to:

  • Create service contracts in the system management system based upon a signed contract quote.
  • Add the agreed contract features relevant for appropriate services execution, pricing and billing information
  • Connect the correct Installed Base Product
  • Renew the contracts based on signed quote or renew the contract based on the original quote in case of silent renewal agreement with the customer.
  • End the contract upon request from customer or per internal reason.
  • Create contract amounts via credit note if necessary.
  • Manages all phases of service agreement processing, including:
    • Ensures that all booking criteria is met based on current policies
    • Verify accuracy and completeness of pricing, configuration and master data
    • Review and obtain necessary approvals for non-standard entitlements and changes to Terms and Conditions
    • Accurately input required data into booking tool to ensure proper entitlement, billing and revenue recognition
  • Provides support to Sales, Service, Finance, Service Marketing and Accounts Receivable organizations and customers by researching and resolving issues in a timely manner. 
  • Escalates issues to Customer Service management as necessary and follows up with proper documentation as necessary to adjust or cancel the contract if needed.
  • Interfaces with Credit and Collections, Sales OA, Customer Response Center, Sales Teams and other internal departments to maintain correct and complete customer account and database information.
  • Creates and maintains contract files to ensure all necessary contract documentation is accessible to all departments.
  • Regularly communicates with customers/partners to drive solutions and maintain satisfaction.

Your team

Under the umbrella of Royal Philips, Philips Customer Service Centre of Excellence based in Łódź, performs operational and administrative activities supporting, among others the Installed Based function of the company at a global level.

You will have the opportunity to develop your career in an award winning multinational organization rich in 125 years of innovation and success. You will be surrounded by energetic professionals and evolving in a friendly and dynamic atmosphere.

Use your talents to help creating a healthier society. Join us at the Philips Customer Service Centre of Excellence and have a positive impact on people’s lives!

This position reports into the Logistic Manager Healthcare Customer Service Operations

We are looking for

  • Interpersonal skills required in interactions with Philips Healthcare staff, and external customers.
  • General math skills and business skills required.
  • Bachelor’s degree in business or related field, highly desirable or equivalent experience.
  • Clear and concise oral and written communications
  • Ability to multi-task and work in a fast-paced environment.  Skill in prioritizing tasks required.
  • Good organizational skills and aptitude for detail.
  • Ability to work under minimal supervision on day-to-day activities, maintaining a high degree of integrity.
  • Ability to use good judgment and make confident decisions under defined policies and procedures.
  • Work well within a team environment to accomplish departmental goals.
  • Available to work overtime as required.
  • Minimum of two years of similar work experience (Customer Service field).
  • Dynamic and customer oriented mind-set
  • Good level of English is essential with good knowledge of one of the Scandinavian languages: Swedish or Norwegian or Danish
  • Good level of Polish – would be an advantage but is not compulsory

Our offer 

We offer the unique combination of a critical and challenging role and a creative and empowering office environment. You will be actively encouraged to make improvements, establish best in class service and have a direct impact on the success of Philips on a daily basis.

  • Yearly bonus based on performance achieved.
  • Private medical care with option to extend it to family members.
  • Benefit System cards.
  • Discount for Philips’ products.
  • Relocation package applicable for people moving in from outside of Łódź region.



Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
 

Podobne oferty

  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    8 godz.
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Pracownik Działu Mięso

    Selgros Cash&Carry   Szczecin    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: konfekcjonowanie towaru do pakowania, rozbiór i trybowanie mięsa, przygotowanie wyrobów mięsnych do wędzenia, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, kontrola daty ważności produktów, profesjonalna obsługa klienta,...
  • Specjalista ds. e-commerce z językiem niemieckim

    Dajar Sp. z o.o.   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Opis stanowiska: obsługa sklepu internetowego, prowadzenie korespondencji mailowej i rozmowy telefoniczne z klientami sklepu internetowego w języku niemieckim, obsługa dokumentowa sprzedaży.
  • Agent Nieruchomości

    RE/MAX Polska   Kołobrzeg, Koszalin, Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  rekrutacja online
    10 godz.
    Szukasz nowego pomysłu na siebie? Myślisz o branży nieruchomości? Lubisz wyzwania i pracę z ludźmi? Chcesz się rozwijać i korzystać z dużego doświadczenia najlepszych w branży? Jesteś agentem nieruchomości, ale myślisz o większej samodzielności, i chcesz zarabiać więcej, rozwijać...
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    CCPORTER Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie
    11 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi i proponowanie im produktów i usług dedykowanych dla biznesu. Zgłoś się do nas jeśli: Posiadasz doświadczenie w sprzedaży (CC lub telesprzedaży) Jesteś otwarty/a na naukę i rozwój; Jesteś skoncentrowany/a na...
  • Account Specialist

    PrismaWorx Sp. z o.o.   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Holandia
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Tasks Managing (direct) employees Responsible for directing, instructing, motivating and assessing employees; Responsible for optimal onboarding of new employees; You are the first point of contact for the employees who work for your customer; This applies to all work-related questions such as the...
  • Opiekun klienta z językiem angielskim

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Zadania: obsługa partnerów biznesowych z całego świata, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych z zagranicy, utrzymanie dobrych relacji biznesowych, realizacja planów sprzedażowych, współpraca z zespołem ds. sprzedaży i innymi działami firmy w celu zapewnienia wsparcia dla partnerów.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Szczecin, Galeria Kaskada    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Przedstawiciel Handlowy - dział usług porządkowych

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie i realizacja planów sprzedażowych; Aktywne prowadzenie działań handlowych w zakresie usług porządkowych; Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami firmy; Przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków kontraktu oraz nadzór handlowy nad...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.