Jesteśmy czołowym dostawcą usług IT, usług inżynieryjnych i konsultingu. Od 2007 roku wspieramy i realizujemy projekty informatyczne dla największych firm w Polsce i za granicą.
Działamy w ramach grupy ASTEK International – posiadamy długoletnie, międzynarodowe doświadczenie, stale rozbudowywane zaplecze technologiczne, bogatą i wszechstronną wiedzę IT oraz inżynierską. Nasi wysoko wyspecjalizowani eksperci dostarczają klientom niezawodne, bezpieczne i skrojone na miarę rozwiązania.
Współpracujemy z naszymi pracownikami i klientami w modelu partnerskim, którego podstawą jest wzajemny szacunek, zaufanie i zasada win-win.
Działamy w ramach grupy ASTEK International – posiadamy długoletnie, międzynarodowe doświadczenie, stale rozbudowywane zaplecze technologiczne, bogatą i wszechstronną wiedzę IT oraz inżynierską. Nasi wysoko wyspecjalizowani eksperci dostarczają klientom niezawodne, bezpieczne i skrojone na miarę rozwiązania.
Współpracujemy z naszymi pracownikami i klientami w modelu partnerskim, którego podstawą jest wzajemny szacunek, zaufanie i zasada win-win.
Service Desk Administrator with Swedish
Miejsce pracy: Gdańsk
Dla naszego klienta poszukuję kandydatów, którzy będą pełnić rolę 1st line of Customer support dla użytkowników końcowych klienta.
Widełki:
- 1 rok doświadczenia: 500 - 550 pln netto + vat / dzień
- min. 2 lata doświadczenia: 550 - 650 pln netto + vat / dzień
Model pracy: stacjonarny (Gdańsk)
Klient: globalny dostawca IT, usług doradczych i outsourcingu procesów biznesowych
Oczekiwania:
- Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- Wiedza z zakresu ITIL
- Znajomość języka szwedzkiego na b. dobrym poziomie (min. C1)
Obowiązki:
- Obsługa połączeń głosowych od użytkowników końcowych w sprawach IT
- Rozwiązywanie problemów
- Przydzielanie połączeń do innych grup resolverów
Główna lokalizacja zespołu: Linköping, Szwecja ( Lokalizacja klienta )
Czas pracy: 8-godzinna zmiana w tym oknie ( 7 rano do 7 wieczorem CET )
Proces rekrutacji: w pełni zdalny, rozmowy kwalifikacyjne prowadzone przez MS Teams, 1 rozmowa techniczna+ test językowy z języka szwedzkiego.
Dlaczego warto z nami pracować?
- Solidne fundamenty
- Ambitne projekty
- Indywidualny rozwój i przyjazna atmosfera
- Znane marki
- Inspirujący liderzy
- Elastyczność
- Dodatkowe korzyści
- System poleceń
Dlaczego warto z nami pracować?
- Solidne fundamenty
- Ambitne projekty
- Indywidualny rozwój i przyjazna atmosfera
- Znane marki
- Inspirujący liderzy
- Elastyczność
- Dodatkowe korzyści
- System poleceń
Więcej informacji na temat Twoich danych przetwarzanych przez ASTEK Polska Sp. z o.o. znajdziesz tu: www.astek.pl/polityka-prywatnosci