Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zadania:
Zatrudniona osoba wspiera systemy poprzez stosowanie się do i profesjonalne wykonywanie procesów informatycznych. Rozwija wiedzę o wspieranej aplikacji oraz procesach biznesowych stosowanych we wspieranym obszarze. Aktywnie identyfikuje problemy i proponuje ulepszone rozwiązania oraz ich miary w ramach swojego obszaru odpowiedzialności. Zarządza incydentami, zmianami, problemami, konfiguracją, wdrożeniem, wiedzą w ramach prowadzonego serwisu.
Zatrudniona osoba:
- Rozwija wiedzę specjalistyczną w swoim obszarze biznesowym i aktywnie współpracuje z osobami opiniotwórczymi z danego obszaru.
- Zarządza wiedzą nt. procesów biznesowych i jej zastosowaniem w zespole.
- Przygotowuje wymagania, specyfikacje; opisuje oraz analizuje procesy biznesowe.
- Współpracuje z użytkownikami końcowymi, Partnerami z Informatyki oraz Biznesem w celu zbierania danych niezbędnych do proponowania ulepszeń w usłudze oraz podnoszenia poziomu zadowolenia klienta.
- Tworzy lub dobiera najodpowiedniejsze metody, techniki, standardy dla serwisu.
- Ocena rozwiązań programowych z perspektywy ryzyka bezpieczeństwa, wdrożenie oraz wykonanie wymaganych procedur analizy ryzyka w systemach oprogramowania
- Określanie oraz uzgadnianie poziomów usług dla utrzymania aplikacji
- Analiza problemów, trzeci poziom wsparcia, określanie oraz wdrażanie procedur przekazywania problemów na wyższe szczeble
- Wykazuje się wiedzą specjalistyczną i zdolnościami do samodzielnego rozwoju podstawowych narzędzi poprzez zastosowanie umiejętności i technologii informatycznych, np. zapytania SQL, skrypty, monitoring.
- Dostarcza do dokumentacji technicznej.
Wspiera projektowanie i dostarczanie zmian wspólnie z innymi członkami zespołu, partnerami i użytkownikami biznesowymi. - Wspiera cykl życiowy oraz operacyjną stabilność aplikacji poprzez profesjonalne wykonywanie procesów wsparcia informatycznego (zarządzanie incydentami, zmianami, problemami, konfiguracją, wdrożeniem, wiedzą).
- Monitoruje zgodność procesową w zakresie odpowiedzialności i przekazuje dalej problemy związane z procesami do innych grup odpowiedzialnych za procesy informatyczne
- Prezentuje wiedzę oraz doświadczenie dotyczące narzędzi wsparcia oraz zarządzania serwisem
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość SharePoint 2010
- Znajomość: XHTML, CSS
- Znajomość aplikacji: OpenText Content Server version 10 (Livelink)
- Mile widziana znajomość HTML 5, CSS 3
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Praca w ambitnym i międzynarodowym środowisku
- Zatrudnienie w oparciu o kontrakt
