specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Kształtowanie standardów dotyczących zasad BHP i nadzór nad ich przestrzeganiem; Zwiększanie świadomości dotyczącej zasad bezpieczeństwa i higieny pracy wśród pracowników poprzez prowadzenie szkoleń oraz implementację nowych inicjatyw w organizacji; Weryfikacja...
Twój zakres obowiązków: Realizacja zadań BHP zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami; Inicjowanie działań oraz wdrażanie proponowanych rozwiązań w zakresie BHP; Koordynacja działań naprawczych i doskonalących; Przeprowadzanie szkoleń wstępnych, okresowych oraz tematycznych;...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Twój zakres obowiązków: Koordynowanie, przygotowywanie, wdrażanie i zarządzanie programami BHP, politykami, procedurami i pozwoleniami w celu zapewnienia realizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; Koordynowanie i utrzymywanie odpowiednich dzienników i dokumentacji BHP, w tym zgłaszanie...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: przeprowadzanie postępowań w sprawie badania okoliczności i przyczyn wypadków w organizacji, w tym postępowania w obszarze zarządzanym przez PKP PLK S.A. planowanie i podejmowanie działań mających na celu ograniczenie ryzyka...
Jakie zadania na Ciebie czekają? Realizacja zadań w zakresie BHP; Administracja i koordynacja szkoleń BHP; Mapowanie wypadków i zdarzeń potencjalnie wypadkowych; Tworzenie prezentacji i statystyk BHP; Proaktywna współpraca z działami firmy, instytucjami zewnętrznymi i organami nadzoru...
Twój zakres obowiązków Wykonywanie zadań służby BHP zgodnie z rozporządzeniem, tj. szkolenia, opiniowanie, audyty, postępowania powypadkowe oraz inne; Inicjowanie działań oraz wdrażanie proponowanych rozwiązań w zakresie BHP; Koordynacja działań naprawczych i doskonalących;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Twój zakres obowiązków: kontrola i doradztwo w zakresie warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, ppoż i ochrony środowiska na Inwestycjach; inicjowanie i koordynowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP i PPOŻ - aktywne działanie w budowaniu i promowaniu...
kontrola warunków pracy w zakresie BHP, organizacja i przeprowadzanie szkoleń wprowadzających, tworzenie dokumentacji w języku polskim i angielskim, koordynowanie realizacji zadań podwykonawców zapobiegających zagrożeniom bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opracowywanie dokumentacji oraz...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp w jednostkach / komórkach organizacyjnych Spółki, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą, sporządzanie i przedstawianie...
Twój zakres obowiązków Wykonywanie zadań służby BHP; Inicjowanie działań i opiniowanie proponowanych rozwiązań w zakresie BHP; Wsparcie dla przypisanych obiektów pod kątem BHP; Wizyty na obiektach zgodnie z opracowanym harmonogramem (70% pracy w terenie: Warszawa-Łódź-Poznań lub...
Funkcjonujemy w branży od 1906 roku i działamy globalnie. Jesteśmy jednym z trzech największych dostawców komponentów budowlanych na rynku niemieckim. W 2017 roku zdecydowaliśmy się przenieść swoje linie produkcyjne do Polski. Fabrykę umiejscowiliśmy w Nowej Soli. Obecnie zatrudniamy ponad 200 osób, na stanowiskach każdego szczebla.
Wartości, którymi się kierujemy i które są dla Nas ważne to: ludzie, klienci, integralność, zaangażowanie, kreatywność, wyzwania, tworzenie, profesjonalizm. Czy mamy wizję? Tak! Firma REUSS-SEIFERT Production Sp. z o.o. nieustannie dąży do bycia wiodącym producentem komponentów dla budownictwa na całym świecie.
W związku z dynamicznym rozwojem DZIAŁU TECHNICZNEGO, z przyjemnością powiększymy Nasz zespół o osobę na stanowisku:
Specjalista ds. BHP i PPOŻ
Nr ref.: H&SO/03/2018
Kluczowe obowiązki na stanowisku:
Wykonywanie zadań służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy.
Wymagania:
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w zakładzie produkcyjnym.
Wykształcenie: technik bezpieczeństwa i higieny pracy lub wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy/ studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel), Outlook.
Umiejętności interpersonalne: praca w zespole, wysoki poziom poczucia odpowiedzialności, dyskrecja.
Samodzielność i bardzo dobra organizacja czasu pracy własnej.
Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego będzie atutem.
Oferujemy:
Stabilność i bezpieczeństwo zatrudnienia w ramach umowy o pracę.
Pracę w międzynarodowej firmie gwarantującej możliwości rozwoju.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Kształtowanie standardów dotyczących zasad BHP i nadzór nad ich przestrzeganiem; Zwiększanie świadomości dotyczącej zasad bezpieczeństwa i higieny pracy wśród pracowników poprzez prowadzenie szkoleń oraz implementację nowych inicjatyw w organizacji; Weryfikacja...
Twój zakres obowiązków: Realizacja zadań BHP zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami; Inicjowanie działań oraz wdrażanie proponowanych rozwiązań w zakresie BHP; Koordynacja działań naprawczych i doskonalących; Przeprowadzanie szkoleń wstępnych, okresowych oraz tematycznych;...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Twój zakres obowiązków: Koordynowanie, przygotowywanie, wdrażanie i zarządzanie programami BHP, politykami, procedurami i pozwoleniami w celu zapewnienia realizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; Koordynowanie i utrzymywanie odpowiednich dzienników i dokumentacji BHP, w tym zgłaszanie...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: przeprowadzanie postępowań w sprawie badania okoliczności i przyczyn wypadków w organizacji, w tym postępowania w obszarze zarządzanym przez PKP PLK S.A. planowanie i podejmowanie działań mających na celu ograniczenie ryzyka...
Jakie zadania na Ciebie czekają? Realizacja zadań w zakresie BHP; Administracja i koordynacja szkoleń BHP; Mapowanie wypadków i zdarzeń potencjalnie wypadkowych; Tworzenie prezentacji i statystyk BHP; Proaktywna współpraca z działami firmy, instytucjami zewnętrznymi i organami nadzoru...
Twój zakres obowiązków Wykonywanie zadań służby BHP zgodnie z rozporządzeniem, tj. szkolenia, opiniowanie, audyty, postępowania powypadkowe oraz inne; Inicjowanie działań oraz wdrażanie proponowanych rozwiązań w zakresie BHP; Koordynacja działań naprawczych i doskonalących;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Twój zakres obowiązków: kontrola i doradztwo w zakresie warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, ppoż i ochrony środowiska na Inwestycjach; inicjowanie i koordynowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP i PPOŻ - aktywne działanie w budowaniu i promowaniu...
kontrola warunków pracy w zakresie BHP, organizacja i przeprowadzanie szkoleń wprowadzających, tworzenie dokumentacji w języku polskim i angielskim, koordynowanie realizacji zadań podwykonawców zapobiegających zagrożeniom bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opracowywanie dokumentacji oraz...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp w jednostkach / komórkach organizacyjnych Spółki, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą, sporządzanie i przedstawianie...
Twój zakres obowiązków Wykonywanie zadań służby BHP; Inicjowanie działań i opiniowanie proponowanych rozwiązań w zakresie BHP; Wsparcie dla przypisanych obiektów pod kątem BHP; Wizyty na obiektach zgodnie z opracowanym harmonogramem (70% pracy w terenie: Warszawa-Łódź-Poznań lub...