W Capital Service S.A. tworzymy duży zespół doświadczonych specjalistów z różnych obszarów zawodowych. Cenimy sobie profesjonalizm, ale jednocześnie wyróżniamy się niekorporacyjną kulturą pracy. Stawiamy na dynamiczny rozwój, promujemy i nagradzamy najlepszych, a także jesteśmy otwarci na współpracę z osobami, które dopiero rozpoczynają swoją zawodową karierę.
Dołącz do Capitalnego zespołu! Aplikuj na stanowisko:
Specjalista ds. Digital Marketingu
Miejsce pracy: Ostrołęka
Na start oferujemy Ci:
- oprócz wynagrodzenia zapewniamy stabilne zatrudnienie, nowoczesne narzędzia pracy, nagrody, komfortowe biuro
- możliwość podnoszenia kwalifikacji w postaci szkoleń, warsztatów i konferencji branżowych,
- ciekawą pracę i możliwości rozwoju - nowatorskie i prestiżowe projekty, praca z doświadczonym i ambitnym zespołem,
- pracę w zgranym, otwartym zespole, w którym panuje super atmosfera i wysokie standardy etyczne
Na co dzień będziesz zajmować się:
- współtworzeniem oraz realizacją strategii rozwoju w obszarze digital
- prowadzeniem kampanii mailingowych, marketing automation, kampanii Google Ads, kampanii w kanałach social media
- współpracą z agencją SEM
- zarządzaniem budżetem w obszarze reklamy digitalowej
- oceną, weryfikacją oraz optymalizacją podjętych działań
- współtworzeniem strategii pozycjonowania w wyszukiwarkach (SEO, SEM)
- stałą współpracą z zespołem marketingu, e-commerce oraz produktu w celu zoptymalizowania strategii marketingowej
- monitorowaniem trendów rynkowych i opracowywaniem rekomendacji wdrożeniowych
- raportowaniem wyników
- tworzeniem koncepcji wizualnych i treści dla działań promocyjnych i kampanii
- rozwojem strony www oraz kanałów social media
- opracowywanie analiz, śledzeniem trendów rynkowych i mediów, raportowanie wyników
To stanowisko może być Twoje jeśli:
- posiadasz minimum 2 lata doświadczenie w obszarze ecommerce i digital marketingu
- posługujesz się takimi narzędziami jak: Google Adwords, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, Facebook Ads
- znasz narzędzia do e-mail marketingu i marketing automation
- potrafisz raportować oraz skutecznie optymalizować prowadzone kampanie we wszystkich kanałach
- masz praktyczną wiedzę z zakresu generowania ruchu na stronie internetowej (SEO, SEM, Social media)
- posiadasz znajomość metryk digital marketingowych
- posiadasz mocne umiejętności analityczne
- potrafisz pracować zespołowo
- jesteś nastawiony na wynik
Jesteś zainteresowany? Aplikuj!