W Capital Service S.A. tworzymy duży zespół doświadczonych specjalistów z różnych obszarów zawodowych. Cenimy sobie profesjonalizm, ale jednocześnie wyróżniamy się niekorporacyjną kulturą pracy. Stawiamy na dynamiczny rozwój, promujemy i nagradzamy najlepszych, a także jesteśmy otwarci na współpracę z osobami, które dopiero rozpoczynają swoją zawodową karierę.
Dołącz do Capitalnego zespołu! Aplikuj na stanowisko:
Specjalista ds. Digital Marketingu
Miejsce pracy: Ostrołęka
Na start oferujemy Ci:
- oprócz wynagrodzenia zapewniamy stabilne zatrudnienie, nowoczesne narzędzia pracy, nagrody, komfortowe biuro
- możliwość podnoszenia kwalifikacji w postaci szkoleń, warsztatów i konferencji branżowych,
- ciekawą pracę i możliwości rozwoju - nowatorskie i prestiżowe projekty, praca z doświadczonym i ambitnym zespołem,
- pracę w zgranym, otwartym zespole, w którym panuje super atmosfera i wysokie standardy etyczne
Na co dzień będziesz zajmować się:
- współtworzeniem oraz realizacją strategii rozwoju w obszarze digital
- pracą nad lejkiem sprzedażowym
- współpracą z agencją / ami marketingu internetowego
- analizą trafficu i zachowań użytkownika na stronie/ach www
- rozwijaniem lub kreowaniem od podstaw architektury webowej firmy - zarządzanie stroną/ami www, tworzenie nowych funkcjonalności i treści
- prowadzeniem kampanii mailingowych, marketing automation, kampanii Google Ads, kampanii w kanałach social media etc.
- zarządzaniem budżetem w obszarze reklamy digitalowej
- oceną, weryfikacją oraz optymalizacją podjętych działań
- współtworzeniem strategii pozycjonowania w wyszukiwarkach (SEO, SEM)
- stałą współpracą z zespołem marketingu, e-commerce oraz produktu w celu zoptymalizowania strategii digitalowej
- monitorowaniem trendów rynkowych i opracowywaniem rekomendacji wdrożeniowych
- raportowaniem wyników
- współtworzeniem koncepcji wizualnych i treści dla działań promocyjnych i kampanii
- monitorowaniem konkurencji i trendów rynkowych
To stanowisko może być Twoje jeśli:
- masz minimum 5 lat doświadczenia w obszarze digital marketingu
- posiadasz doświadczenie we wdrażaniu architektury webowej (definicja celów biznesowych, architektura informacji, UX, CMS, kreacja, SEO)
- uczestniczyłeś przynajmniej w 2 kompleksowych projektach całościowego rozwoju digitala
- bardzo dobrze znasz Google Analytics, pracowałeś/aś z Google Tag Manager, Google Search Console, Facebook Ads
- masz praktyczną wiedzę z zakresu generowania ruchu na www (SEO, SEM, Social media)
- znasz przynajmniej 1 narzędzie do e-mail marketingu i marketing automation
- potrafisz skutecznie optymalizować i logicznie raportować prowadzone kampanie
- jesteś rzeczywistym partnerem biznesowym do rozmowy dla agencji internetowych
- masz analityczny umysł, pracujesz na liczbach i jesteś nastawiony na wynik
- performance to Twój świat
- swobodnie posługujesz się excelem
- posiadasz znajomość przynajmniej jednego narzędzia do analizy konkurencji on-line (np. Similarweb)
- jesteś self – starterem
- masz „otwartą głowę”
- potrafisz pracować zespołowo
Jesteś zainteresowany? Aplikuj!