Ogłoszenie numer: 4267907, z dnia 2021-03-03
Bartek - jest polską firmą, producentem obuwia dziecięcego i młodzieżowego. Od początku swojej działalności wyprodukowaliśmy już ponad 12 milionów par butów, a nasze produkty można kupić na całym świecie. Zespół tworzący buciki to specjaliści, dla których poznawanie potrzeb rozwojowych dziecka jest pasją. Codziennie pracujemy nad tym, by buty jak najlepiej odpowiadały anatomii dziecięcych stóp. Co sezon poddajemy je specjalistycznym testom przeprowadzanym przez niezależne instytucje, które potwierdzają ich wysoką jakość. Firma Bartek należy do grupy kapitałowej Wojas S.A.
W związku z rozwojem firmy obecnie szukamy kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. e-commerce
Miejsce pracy: mazowieckie, Mińsk Mazowiecki oraz praca hybrydowa
Opis stanowiska
- współpraca z platformami sprzedażowymi: allegro, zalando, etc,
- kreowanie, planowanie i wdrażanie akcji sprzedażowych
- aktualizacja oferty produktowej
- negocjacje i współpraca z zewnętrznymi firmami w zakresie e-commerce
- tworzenie strategii i rozwiązań mających na celu rozwój sprzedaży poprzez sklep internetowy
- monitorowanie i analiza rynku oraz raportowanie działań
- przygotowywanie raportów i analiz na podstawie zebranych danych z rynku e-commerce
- inicjowanie i realizacja działań marketingowych wykorzystujących dostępne narzędzia w zakresie optymalizacji, programów partnerskich etc.
- monitorowanie najważniejszych parametrów sklepu takich jak konwersja, czas wizyty, wartość koszyka, oglądalność
Wymagania
- masz wykształcenie wyższe w obszarze IT/marketing
- współpracujesz z market place krajowymi i zagranicznymi (konieczne doświadczenie we współpracy minimum z jednym: allegro, zalando, etc.)
- posiadasz min. 1-2 letnie doświadczenie w obszarze e-commerce (wymagane)
- masz doświadczenie w korzystaniu z narzędzi do analizy np.: Google Marketing Platform (Analytics, Search Ads, Campaign Manager itp.), Google Search Console, Google Ads, itp.
- masz potwierdzone doświadczenie we wdrażaniu i rozwoju sprzedaży internetowej
- współpracujesz z market place krajowymi i zagranicznymi
- sprawnie poruszasz się po systemach CMS
- dobrze znasz następujące zagadnienia: SEO, SEM, CPC
- chcesz nieustannie podnosić swoje kompetencje
- jesteś odpowiedzialny/a za wykonywaną pracę
- masz pozytywne nastawienie i orientację na cel
- masz doświadczenie w stosowaniu rozwiązań marketing automation jako wsparcie sprzedaży online (mile widziane)
Oferujemy
- forma zatrudnienia dostosowana do Twoich potrzeb
- stabilne warunki zatrudnienia
- możliwość indywidualnego rozwoju
- przyjazna atmosfera pracy w młodym i otwartym na rozwój zespole
- bony na święta
- rabaty pracownicze
- kawa i herbata