Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Rozliczeń

    Trakcja S.A.   Gliwice    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
  • Księgowy bilansista

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Księgowość zobowiązań/należności/księgi głównej Miesięczne i roczne sprawozdania finansowe Przetwarzanie transakcji płatniczych Rachunek kosztów Zarządzanie gotówką w kasie Wymagania pracodawcy Posiadasz znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
  • Młodsza księgowa

    Murapol Centrum Usług Wspólnych Sp. z o.o.   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Weryfikacja, wprowadzanie i księgowanie dokumentów w systemie księgowym zgodnie z wewnętrznymi instrukcjami, Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z ustawą o rachunkowości i podatku VAT, Kontrola rozrachunków, Wystawianie...
  • Specjalista ds. sprawozdawczości finansowej

    Praca.pl Sp. z o.o.   śląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie księgowości (zobowiązania, należności, księga główna) Opracowywanie sprawozdań finansowych (miesięczne/roczne) Obsługa transakcji płatniczych; Raporty kosztów i zarządzanie gotówkowym obiegiem środków pieniężnych;
  • Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń

    DGP Clean Partner Sp. Z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą … Opis stanowiska: Do głównych zadań osoby...
  • Specjalista / Specjalistka ds. ekonomiczno - rozliczeniowych

    UNIBEP S.A.   Tczew    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. ekonomiczno - rozliczeniowych

    UNIBEP S.A.   Wysokie Mazowieckie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
  • Specjalista ds. rozrachunków z kontrahentami / AR Specialist

    RECARO Aircraft Seating Polska Sp. z o.o.   Świebodzin    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania: Rozliczanie i alokacja przelewów bankowych; Kontrola należności, wysyłanie przypomnień oraz monitów do klientów i weryfikacja płatności; Aktywny kontakt z przedstawicielami Działu Sprzedaży odpowiadającymi za poszczególnych klientów w celu monitorowania należności;...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. rozliczeń IT

    Grupa Inter Cars   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
  • Asystent / Asystentka ds. Rozliczeń

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, ul. Poloneza 91    praca stacjonarna
    asystent
    3 dni
    ZAKRES CZYNNOŚCI: asystowanie w dziale rozliczeń zawieranie umów cywilnoprawnych z agentami ochrony; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; naliczanie wynagrodzeń na podstawie zestawień godzinowych; współpraca z kierownictwem ochrony obiektu i działem kadr;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Będzin Specjalista ds. rozliczeń Będzin
Specjalista ds. gwarancji i ubezpieczeń

Specjalista ds. gwarancji i ubezpieczeń

Banimex Sp. z o.o.
Będzin
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
87 dni temu

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o. z siedzibą w Będzinie poszukuje pracowników, dla których budownictwo to pasja, a każdy nowy projekt staje się wyzwaniem. Jeśli lubisz tworzyć, planować, a następnie te plany wdrażać w życie i koordynować, jesteś dobrym organizatorem nastawionym na pracę zespołową i chcesz dołączyć do naszego zespołu, wyślij nam swoje CV.

 

Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:

Specjalista ds. gwarancji i ubezpieczeń
Miejsce pracy: Będzin
Zakres obowiązków:
  • Wsparcie wewnętrznych struktur polskich Spółek grupy DUNA Aszfalt w celu pozyskania limitów gwarancyjnych;
  • Zarządzanie limitami gwarancyjnymi i monitorowanie zapotrzebowania na limity gwarancyjne;
  • Współpraca z ubezpieczycielami, pośrednikami ubezpieczeniowymi i bankami w celu pozyskiwania produktów gwarancyjnych i ubezpieczeniowych;
  • Uzgadnianie z inwestorami oraz podwykonawcami treści gwarancji wnoszonych na zabezpieczenie realizacji postanowień umownych;
  • administrowanie polisami ubezpieczeniowymi, udział w procesach likwidacji szkód;
  • Uzgadnianie z inwestorami oraz podwykonawcami treści polis ubezpieczeniowych wnoszonych na zabezpieczenie realizacji postanowień umownych;
  • Opracowywanie zleceń na wystawianie oraz aneksowanie gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych;
  • Przygotowywanie zestawień w zakresie gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych z uwzględnieniem stopnia wykorzystania linii gwarancji;
  • Ewidencjonowanie i monitorowanie kosztów opłat i prowizji związanych z polisami ubezpieczeniowymi oraz gwarancjami;
  • Weryfikowanie zapisów umownych dotyczących kwestii finansowych, gwarancji, polis ubezpieczeniowych oraz kosztów ich pozyskania.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane wykształcenie kierunkowe – Ekonomia, Finanse lub Bankowość);
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 1 rok (warunek konieczny);
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży budowlanej będzie dodatkowym atutem;
  • Dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny);
  • Obsługa komputera w zakresie programu MS Office w szczególności MS Excel;
  • Samodzielność i własna inicjatywa w działaniu;
  • Komunikatywność i kultura osobista;
  • Odpowiedzialność, rzetelność i terminowość;
  • Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasową;
  • Umiejętności pracy w zespole;
  • Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
  • Atrakcyjne warunki pracy na podstawie umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
  • Pomoc we wdrożeniu do pracy,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Pracę z doświadczonym i zaangażowanym zespołem,
  • Dodatkowe benefity - ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, karta multisport.
Administratorem danych jest Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „BANIMEX” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 42-504 Będzin, ul. Energetyczna 10. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z celem prowadzenia procesu rekrutacyjnego.

Dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów prawa. Podającemu dane osobowe przysługuje prawo dostępu do treści danych, do ich usuwania oraz poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, z tym, że w przypadku uczestniczenia w procesie rekrutacyjnym podanie danych jest obowiązkowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.
 

Poznaj

Banimex

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o. rozpoczęło swoją działalność w 1996 roku i od tego czasu systematycznie poszerzało zakres swoich usług w budownictwie mostowym, drogowym oraz kubaturowym. Pozwoliło to firmie na zapewnienie rozwoju oraz zdobycie stabilnej sytuacji na wymagającym rynku. Największym potencjałem firmy jest zespół wysokiej klasy specjalistów w zakresie kompleksowego zarządzania procesem budowlanym, posiadających wieloletnie doświadczenie wynikające ze zrealizowanych kontraktów o zróżnicowanej skali trudności.

Do tej pory zrealizowaliśmy ponad 250 projektów w całej Polsce, dzięki czemu możemy sprostać najwyższym oczekiwaniom naszych Klientów. Nasza spółka posiada pełne zaplecze budowlane, nowoczesny sprzęt, narzędzia, park maszynowy, flotę samochodów dostawczych i ciężarowych oraz pojazdów dźwigowych. Dzięki  temu jesteśmy w pełni mobilni i możemy sprawniej i bezpieczniej realizować powierzone nam inwestycje.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Rozliczeń

    Trakcja S.A.   Gliwice    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
  • Księgowy bilansista

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Księgowość zobowiązań/należności/księgi głównej Miesięczne i roczne sprawozdania finansowe Przetwarzanie transakcji płatniczych Rachunek kosztów Zarządzanie gotówką w kasie Wymagania pracodawcy Posiadasz znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
  • Młodsza księgowa

    Murapol Centrum Usług Wspólnych Sp. z o.o.   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Weryfikacja, wprowadzanie i księgowanie dokumentów w systemie księgowym zgodnie z wewnętrznymi instrukcjami, Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z ustawą o rachunkowości i podatku VAT, Kontrola rozrachunków, Wystawianie...
  • Specjalista ds. sprawozdawczości finansowej

    Praca.pl Sp. z o.o.   śląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie księgowości (zobowiązania, należności, księga główna) Opracowywanie sprawozdań finansowych (miesięczne/roczne) Obsługa transakcji płatniczych; Raporty kosztów i zarządzanie gotówkowym obiegiem środków pieniężnych;
  • Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń

    DGP Clean Partner Sp. Z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą … Opis stanowiska: Do głównych zadań osoby...
  • Specjalista / Specjalistka ds. ekonomiczno - rozliczeniowych

    UNIBEP S.A.   Tczew    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. ekonomiczno - rozliczeniowych

    UNIBEP S.A.   Wysokie Mazowieckie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
  • Specjalista ds. rozrachunków z kontrahentami / AR Specialist

    RECARO Aircraft Seating Polska Sp. z o.o.   Świebodzin    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania: Rozliczanie i alokacja przelewów bankowych; Kontrola należności, wysyłanie przypomnień oraz monitów do klientów i weryfikacja płatności; Aktywny kontakt z przedstawicielami Działu Sprzedaży odpowiadającymi za poszczególnych klientów w celu monitorowania należności;...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. rozliczeń IT

    Grupa Inter Cars   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
  • Asystent / Asystentka ds. Rozliczeń

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, ul. Poloneza 91    praca stacjonarna
    asystent
    3 dni
    ZAKRES CZYNNOŚCI: asystowanie w dziale rozliczeń zawieranie umów cywilnoprawnych z agentami ochrony; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; naliczanie wynagrodzeń na podstawie zestawień godzinowych; współpraca z kierownictwem ochrony obiektu i działem kadr;