Najnowsze oferty pracy

  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista w Dziale IT / Help Desk

    TRAKCJA S.A.   Wrocław    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT. Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn...
  • Junior Supporter / Account Manager

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. IT

Centrum Systemów Komputerowych Sp. z o.o.
Dąbrowa Górnicza
9 500 - 14 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca hybrydowa
217 dni temu
Specjalista ds. IT
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Do twoich kluczowych obowiązków będzie należało:
  • Zaawansowane wsparcie użytkownika końcowego w zakresie problemów z aplikacjami biznesowymi, systemami operacyjnymi, sieciami, serwerami, drukowaniem, pocztą oraz dostępem zdalnym,
  • Zarządzanie użytkownikami oraz uprawnieniami w domenach Active Directory oraz w systemach powiązanych SSO, w tym zdalne instalacje oraz wdrożenia nowych stanowisk,
  • Diagnostyka problemów oraz zarządzanie usługami w chmurze min. serwerami poczty, usługami M365, systemami CMS, dyskami w chmurze,
  • Diagnostyka, zarządzanie oraz konfiguracja urządzeń sieciowych w tym urządzeń LAN, WLAN oraz WAN,
  • Udział w nowych oraz istniejących projektach wdrożeniowych dla naszych klientów,
  • Prowadzenie dokumentacji technicznej zgodnie ze standardami wewnętrznej bazy wiedzy,
  • Obsługiwanie zgłoszeń oraz raportowanie wykonanych działań do Systemu Zgłoszeń Serwisowych (OTRS).
Nasze wymagania:
  • Posiadasz zaawansowaną wiedzę jak wykonać sprawną, szybką i skuteczną diagnostykę problemów dla systemów operacyjnych z rodziny Windows, Linux, MacOs,
  • Masz doświadczenie w konfiguracji i rozwiązywaniu problemów z aplikacjami biznesowymi takimi jak CDN Optima, Symfonia, Subiekt, Płatnik, Enova, Arisco, StreamSoft,
  • Posiadasz gruntowną wiedzę merytoryczną w zakresie zagadnień sieciowych oraz potrafisz je zastosować w praktyce na urządzeniach sieciowych firm UBNT, DELL, Cisco, Aruba, Fortigate, SormShield, PaloAlto etc.
  • Stosujesz w praktyce narzędzia skryptowe oraz aplikacje diagnostyczne wiersza poleceń, powershell, oraz narzędzia firm trzecich,
  • Potrafisz wykonać instalację, konfigurację oraz diagnostykę urządzeń drukujących i skanujących,
  • Znasz rozwiązania oraz role serwerowe firmy Microsoft, takie jak: Active Directory i Remote Desktop Services, Hyper-V, Failover Clusteting, M365, usługi DNS, DHCP, usługi plików oraz drukowania,
  • Posiadasz wiedzę techniczną na temat rozwiązań Linux i potrafisz je wdrożyć,
  • Jesteś dociekliwy i potrafisz rozwiązywać problemy dokładnie, skutecznie i do końca,
  • Jesteś zaradny i odpowiedzialny, umiesz analizować problem, wyizolować go i znaleźć rozwiązanie, powierzone zadania realizujesz sprawnie i szybko,
  • Cechuje Cię ambicja i chcesz się rozwijać, potrafisz wygospodarować na to czas,
  • Jesteś zdyscyplinowany, a przez to potrafisz się stosować do firmowych standardów i procedur,
  • Posiadasz minimum 4 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, które zweryfikujemy podczas rozmowy technicznej.
To oferujemy:
  • Stałe godziny pracy od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku,
  • Intensywne wdrożenie w obowiązki w okresie pierwszych 2 miesięcy pod okiem opiekuna,
  • Wszystkie narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
  • Jasno wytyczone cele oraz zadania, jasne zasady współpracy,
  • Premie motywujące, uzależnione od jakości i wydajności wykonywanych prac,
  • Miła atmosfera pracy w zespole specjalistów,
  • Możliwość częściowej pracy w trybie zdalnym (2/3),
  • Praca z nowoczesnymi rozwiązaniami IT,
  • Możliwość awansu do działu administratorów,
  • Pyszna, nielimitowana kawa oraz karta Multisport.
Wynagrodzenie przewidywane na tym stanowisku uzależnione jest od rodzaju umowy:
  • Umowa o pracę 9 500 – 12 000 zł brutto miesięcznie
  • B2B 12 000 – 14 500 zł netto (+ VAT) miesięcznie
Benefity:
  • Dofinansowanie do zajęć sportowych
  • Kawa i
    herbata
  • Imprezy integracyjne
  • Paczki świąteczne
Prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji i zapoznanie się z realizacją obowiązku informacyjnego RODO w zakresie rekrutacji dostępnego na stronie: https://www.csk.com.pl/realizacja-obowiazku-informacyjnego-rodo-w-zakresie-realizacji-procesu-rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista w Dziale IT / Help Desk

    TRAKCJA S.A.   Wrocław    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT. Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn...
  • Junior Supporter / Account Manager

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...