Obecnie poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko:
- zarządzanie reklamacjami jakościowymi,
- prowadzenie działań wyjaśniających oraz wdrażanie działań korygujących i zapobiegawczych,
- współpraca z zewnętrznymi instytucjami badawczymi i certyfikującymi, placówkami R&D, dostawcami,
- bieżąca kontrola nad jakością produktów oraz udział w audytach,
- weryfikacja specyfikacji produktów pod względem jakościowym z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa,
- ocena dokumentacji rejestracyjnej produktów oraz przygotowywanie i nadzorowanie dokumentacji w powierzonym obszarze,
- wsparcie w realizacji procesów związanych z wprowadzaniem produktów na rynek,
- sprawdzanie i przygotowywanie oznakowań zgodnie z polskimi przepisami,
- monitorowanie zmian w wytycznych i wymogach prawnych,
- współpraca z urzędem rejestracji i innymi organami rejestracyjnymi lub kontrolnymi,
- współpraca z innymi działami w zakresie realizacji prowadzonych projektów.
- wykształcenie wyższe, mile widziani absolwenci kierunków: farmaceutycznych, biotechnologicznych, chemicznych lub pokrewnych,
- minimum 2 lata doświadczenia w pracy w dziale jakości w branży wyrobów medycznych, kosmetycznych, farmaceutycznych lub pokrewnych,
- znajomość regulacji prawnych dotyczących wyrobów farmaceutycznych,
- znajomość systemu jakości GMP w farmacji,
- umiejętność interpretacji norm, dyrektyw, wymagań prawnych,
- samodzielność, dobra organizacja pracy, zaangażowanie, orientacja na realizację celów,
- umiejętności przyswajania wiedzy i dzielenia się nią, pracy zespołowej, dobrej komunikacji,
- Mile widziana: znajomości systemu HACCP i/lub normy ISO 9001: 2008/ 9001:2015.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę przy realizacji ciekawych projektów,
- benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie,
- możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji.
Poznaj
Gemini Polska Sp. z o.o.
Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 300 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce platformę zdrowia Gemini.pl.
Nasza misja to być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.
Kim jesteśmy?
Apteki Gemini to fachowi Farmaceuci, których na co dzień wspiera zespół specjalistów z wielu dziedzin, m.in.: administracji, kadr, HR, IT, sprzedaży, księgowości, marketingu, rozwoju i finansów. Każdego dnia skupiamy się na rozwoju naszych aptek stacjonarnych i platformy Gemini.pl, zarówno pod kątem efektywnego wypełniania zadań, jak i budowania zaangażowanego zespołu.
Centrala Gemini Polska znajduje w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 411.
Nazwa Gemini oznacza bliźnięta, dlatego czujemy się podwójnie zobowiązani do troski o naszych Pacjentów. Jesteśmy liderami w zakresie promowania idei opieki farmaceutycznej, która uzupełniać ma kompleksową troskę o zdrowie pacjenta. Udzielamy się w ramach lokalnych inicjatyw charytatywnych i pomocowych, a także dążymy do tego, by dbać o środowisko i zdrowie planety.
Jako rozwijający się zespół poszukujemy ciągle nowych wyzwań. Cenimy inicjatywę, którą szybko przekuwamy w działanie. Jesteśmy odważni i pewni w swoich działaniach, a ambitne projekty realizujemy w zgranych, interdyscyplinarnych zespołach specjalistów, bo sukces i ciągły rozwój wpisane są w filozofię firmy. Tworzymy duży i jednocześnie zgrany zespół - również poza pracą lubimy grać zespołowo, czego dowodem jest powstanie naszego sportowego Gemini Team. Dbamy o przyjazną atmosferę, nie obowiązuje u nas dress code, wszyscy jesteśmy ze sobą na „ty”.
Jeżeli jesteś osobą pełną zaangażowania, pomysłów, pasji i optymizmu, zapraszamy do odwiedzenia zakładki z naszymi ofertami pracy. Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!