Jako sieć Aptek Gemini rozwijamy się bardzo dynamicznie. W chwili obecnej mamy niemal 170 Aptek Stacjonarnych, a kolejne, nowe otwarcia są już zaznaczone w kalendarzu.
Nasz zespół Kadr i Płac liczy obecnie ok. 15 osób i na co dzień obsługuje niemal 3000 pracowników z całej Polski. W związku z ciągłym rozwojem sieci, szukamy kolejnej osoby, która dołączy do tego zespołu.
- Sporządzanie umów o pracę, umów zlecenia oraz pozostałych dokumentów kadrowych,
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich,
- Naliczanie wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców,
- Obsługa programu Płatnik oraz programu kadrowo-płacowego Microsoft NAV,
- Kompleksowe zarządzanie aktami osobowymi,
- Zarządzanie pozapłacowymi świadczeniami pracowniczymi (benefitami).
Przede wszystkim zależy nam, żebyś miał/a już co najmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowisku Specjalisty ds. Kadr i Płac.
- Swobodę pracy w programie Płatnik, praktyczną znajomość programu kadrowo-płacowego (mile widziany Microsoft NAVision)
- Znajomość z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych,
- Umiejętność naliczania wynagrodzeń,
- Umiejętność pracy z pakietem MS Office,
- Bardzo dobrą organizacje pracy własnej,
- Bycie team-playerem :)
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Dogodna lokalizacja pracy: Centrum Biznesowe Alchemia,
- Niezbędne narzędzia do pracy,
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (między 7:00 a 9:00),
- Pracę w dużym zespole z fajną atmosferą,
- Benefity pozapłacowe: karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe.
Poznaj
Gemini Polska Sp. z o.o.
Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 300 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce platformę zdrowia Gemini.pl.
Nasza misja to być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.
Kim jesteśmy?
Apteki Gemini to fachowi Farmaceuci, których na co dzień wspiera zespół specjalistów z wielu dziedzin, m.in.: administracji, kadr, HR, IT, sprzedaży, księgowości, marketingu, rozwoju i finansów. Każdego dnia skupiamy się na rozwoju naszych aptek stacjonarnych i platformy Gemini.pl, zarówno pod kątem efektywnego wypełniania zadań, jak i budowania zaangażowanego zespołu.
Centrala Gemini Polska znajduje w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 411.
Nazwa Gemini oznacza bliźnięta, dlatego czujemy się podwójnie zobowiązani do troski o naszych Pacjentów. Jesteśmy liderami w zakresie promowania idei opieki farmaceutycznej, która uzupełniać ma kompleksową troskę o zdrowie pacjenta. Udzielamy się w ramach lokalnych inicjatyw charytatywnych i pomocowych, a także dążymy do tego, by dbać o środowisko i zdrowie planety.
Jako rozwijający się zespół poszukujemy ciągle nowych wyzwań. Cenimy inicjatywę, którą szybko przekuwamy w działanie. Jesteśmy odważni i pewni w swoich działaniach, a ambitne projekty realizujemy w zgranych, interdyscyplinarnych zespołach specjalistów, bo sukces i ciągły rozwój wpisane są w filozofię firmy. Tworzymy duży i jednocześnie zgrany zespół - również poza pracą lubimy grać zespołowo, czego dowodem jest powstanie naszego sportowego Gemini Team. Dbamy o przyjazną atmosferę, nie obowiązuje u nas dress code, wszyscy jesteśmy ze sobą na „ty”.
Jeżeli jesteś osobą pełną zaangażowania, pomysłów, pasji i optymizmu, zapraszamy do odwiedzenia zakładki z naszymi ofertami pracy. Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!