Specjalista ds. kontraktów
Centrum Administracji
Miejsce pracy: Gdynia
Nr ref.: CEN/164/07/2017
Główne zadania:
- gospodarowanie składnikami majątkowymi: środkami trwałymi, drobnym inwentarzem i składnikami niskocennymi: bieżąca weryfikacja i monitoring aktualności ewidencji składników majątkowych; raportowanie w zakresie zgłaszanych potrzeb; przemieszczenia, likwidacje, sprzedaż, weryfikacja wartości i okresów użytkowania; przeprowadzanie inwentaryzacji i kontroli następczych
- obsługa kontraktów na naprawę sprzętu biurowego, utylizację składników majątkowych, usługi transportowe i przeprowadzki, obsługę biur pocztowych
- monitoring przyznanych limitów kosztów dotyczących prac świadczonych w zakresie koordynowanych kontraktów
- przygotowanie dokumentów rozliczeniowych (specyfikacji, rozliczanie kar i potraceń, weryfikacja protokołów wykonania robót) dla nadzorowanych kontraktów
- przygotowanie dokumentów rozliczeniowych (specyfikacji, rozliczanie kar i potraceń, weryfikacja protokołów wykonania robót) dla nadzorowanych kontraktów
- monitorowanie jakości dostarczanych usług, m.in. poprzez cykliczne spotkania z podmiotami świadczącymi usługi, raportowanie uwag dotyczących kontraktów i rozwiązywanie problemów w przypadkach nieprawidłowości kontraktów zgodnie z warunkami umowy
- sporządzanie dyspozycji księgowych
- wsparcie dla innych pracowników Biura w zakresie niezbędnym dla realizacji zadań Biura
Oczekujemy:
- wykształcenia minimum średniego
- umiejętności pracy pod presją czasu przy dużej ilości różnorodnych realizowanych zadań
- dobrej znajomości pakietu MS Office, szczególnie arkusza kalkulacyjnego Excel
- dokładności, rzetelności, sumienności
- czynnego prawa jazdy kat. B
Oferujemy:
- umowę o pracę
- atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
- konkurencyjne wynagrodzenie
- profesjonalny system szkoleń
pko, bank, bp