Miejsce pracy: Gdynia
Nr ref.: GDD/335/09/2017
Główne zadania:
• gospodarowanie składnikami majątkowymi
• obsługa kontraktów m. in. na naprawę sprzętu biurowego, utylizację składników majątkowych, usługi transportowe i przeprowadzki, obsługę biur pocztowych
• monitoring przyznanych limitów kosztów dotyczących prac świadczonych w zakresie koordynowanych kontraktów
• przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych dla nadzorowanych kontraktów
• monitorowanie jakości dostarczanych usług, m.in. poprzez cykliczne spotkania z podmiotami świadczącymi usługi, raportowanie uwag dotyczących kontraktów i rozwiązywanie problemów w przypadkach nieprawidłowości kontraktów zgodnie z warunkami umowy
• sporządzanie dyspozycji księgowych
Oczekujemy:
• wykształcenia minimum średniego
• umiejętności pracy pod presją czasu przy dużej ilości różnorodnych realizowanych zadań
• dobrej znajomości pakietu MS Office, szczególnie arkusza kalkulacyjnego Excel
• dokładności, rzetelności, sumienności
• czynnego prawa jazdy kat. B
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń