Ogłoszenie numer: 190461, z dnia 2012-02-28
Firma Suder & Suder jest jedną z największych firm zajmującą się dystrybucją części zamiennych do samochodów ciężarowych, przyczep, naczep oraz autobusów w Polsce
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów do pracy w Centrali Firmy w Modlnicy k/Krakowa na stanowisku :
Specjalista ds. Logistyki
Miejsce pracy: małopolskie, Modlnica k/Krakowa
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku:
- Uzgadnia terminy dostaw z dostawcą krajowym i zagranicznym
- Planuje, organizuje i zleca transport krajowy i międzynarodowy
- Tworzy dzienny / tygodniowy harmonogram dostaw dla Magazynów Spółki
- Kontroluje dokumentację związaną z wykonywanym transportem – zgłasza reklamacje do dostawcy lub przewoźnika
- Sporządza raporty dotyczące transportu krajowego i międzynarodowego
- Wystawia zlecenia transportowe, kontroluje zgodność faktur ze zleceniem transportowym
- Zapewnia terminowość dostaw do Magazynów Spółki
- Na bieżąco monitoruje trasy przejazdu samochodów i w razie potrzeby przesyła informacje do zainteresowanych działów lub dokonuje korekty w harmonogramie dostaw
- Prowadzi rejestr wysyłek w transporcie krajowym i międzynarodowym
- Współpracuje z wykwalifikowanymi firmami transportowymi i spedycyjnymi w celu zapewnienia jak najlepszych warunków wykonania zlecenia transportowego
- Współpracuje z Działem Zakupów przy ustalaniu harmonogramu i warunków dostaw
- Obsługuje specjalistyczne programy spedycyjne
- Organizuje transport towaru do klienta zagranicznego
- Na bieżąco monitoruje i raportuje o zmianach zachodzących na rynku usług transportowych
- Prowadzi analizy kosztów transportu, podejmuje działania zmierzające do ich optymalizacji
- Sporządza wyceny kosztów transportu na potrzeby Działu Zakupów lub innych działów firmy
- Przygotowuje i nadzoruje proces Importu i Eksportu Spółki + Taryfikacja Celna
Wymagania
- Wykształcenie wyższe – kierunkowe Logistyczne
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - jest to warunek konieczny ( znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem )
- Doświadczenie w zakresie odpraw celnych (Import / Eksport)
- Bardzo dobra znajomość MS Office - w szczególności Excel
- Odporność na stres, umiejętności organizacyjne i umiejętności pracy pod presją czasu
- Umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego wyciągania wniosków oraz kreatywność
- Asertywna, silna osobowość, umiejętność negocjacji
- Umiejętność pracy zespołowej, inicjatywa i samodzielność w działaniu
Oferujemy
- Praca w renomowanej, stabilnej, dynamicznie rozwijającej się Firmie
- Szkolenia - możliwość rozwoju zawodowego, możliwość awansu
- Atrakcyjne wynagrodzenie powiązane z wynikami w pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.