Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Marketingu (z j. niemieckim)
Praca Stała
Miejsce pracy: Ochmanów
Nr Ref.: MARK/OCH/NIEM/035/BAG
Zadania:
- Współuczestnictwo w budowaniu strategii marketingowej firmy na rynku niemieckim
- Analiza rynku, monitoring działań konkurencji (komunikacja marketingowa, śledzenie trendów, nowości produktowych)
- Współpraca ze sponsorowanym niemieckim klubem piłkarskim w opracowywaniu i koordynacji działań związanych ze sponsoringiem klubu
- Uczestniczenie w tworzeniu badań konsumenckich, opracowywanie wniosków, rekomendacja działań
- Przygotowywanie i koordynacja promocji B2B i B2C
- Koordynacja działań ATL – tworzenie mediaplanów i kontrola powykonawcza
- Analiza skuteczności działań ATL i BTL
- Współpraca z zewnętrznymi firmami: agencje reklamowe, PR, graficy, copywriterzy
- Nadzór merytoryczny nad materiałami poligraficznymi firmy
- Współpraca przy tworzeniu budżetu marketingowego i jego kontrola
- Współtworzenie kreacji nowych materiałów poligraficznych oraz treścią strony WWW firmy
- Organizacja firmowych imprez wystawienniczych, organizacja zjazdów Partnerów Handlowych z Niemiec
- Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu marketingowym
- Biegła znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny)
- Minimum 2-letnie doświadczenie w organizowaniu i koordynowaniu działań marketingowych, mile widziane doświadczenie na rynku międzynarodowym
- Inicjatywa, kreatywność, niestandardowe i twórcze pomysły
- Samodzielność, zdecydowanie i skuteczność w działaniu
- Umiejętność ustalania priorytetów zadań oraz koordynacji kilku projektów jednocześnie
- Aktualna i praktyczna wiedza z zakresu marketingu, psychologii reklamy i konsumenta, public relations, w tym także w zakresie nowych trendów i sposobów budowania wizerunku marki
- Umiejętność tworzenia tekstów informacyjnych, reklamowych, sprawne posługiwanie się słowem
- Ciekawość poznawcza i gotowość do realizacji ambitnych wyzwań w międzynarodowym środowisku, w tym do szybkiego uczenia się nowych zagadnień
- Wysokie kompetencje interpersonalne i organizacyjne
- Pracę w nieustannie rozwijającej się firmie, która aspiruje do roli lidera w segmencie PREMIUM na rynku europejskim i konsekwentnie buduje przewagi konkurencyjne, oparte na innowacji i jakości wyrobów
- Możliwość uczestnictwa w szkoleniach i projektach podnoszących kwalifikacje
- Sprecyzowaną ścieżkę kariery, opartą na stałym rozwoju kompetencji
- Atrakcyjne wynagrodzenie, w części uzależnione od osiąganych wyników / realizacji celów
- Pracę w warunkach partnerstwa i koleżeństwa - dobry i zgrany zespół to dla nas priorytet