Dekpol S.A. jest prężnie rozwijającą się firmą z 25 letnim doświadczeniem na rynku.
Swoje sukcesy zawdzięcza sprawnie działającemu zespołowi osób pracujących w firmie.
W związku z dalszym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: analizowanie efektywności trade marketingowej i wyników sprzedaży w firmie, planowanie i realizacja kampanii marketingowych dla wszystkich działów firmy, planowanie i realizacja założenia komunikacji z klientami (w tym aktualizacja stron internetowych) oraz kampanii w mediach, a także przygotowuje materiały promocyjne i wsparcia sprzedaży (współpraca z grafikiem, agencją zewnętrzną), monitoruje i analizuje rynek, rozlicza budżet trade marketingowy.
- koordynacja działań reklamowych inwestycji realizowanych przez działy spółki wchodzące w skład grupy kapitałowej DEKPOL S.A.
- ustalanie i konsultowanie propozycji harmonogramu działań trademarketingowych oraz wizerunkowych dla Departamentów Spółki
- ocena efektywności działań wraz z opracowywaniem wniosków ze wskaźników i propozycji kolejnych działań lub działań naprawczych
- analizy rynku, grup docelowych oraz tendencji na rynku na potrzeby Zarządu
- skuteczne targetowanie ofert Spółki oraz edytowanie treści tych ofert
- inicjacja działań z zakresu cross- marketingu
- organizacja udziału w eventach
- współpraca z agencjami reklamowymi, mediami oraz agencją PR
- nadzorowanie procesu projektowania wytwarzania i dystrybucji materiałów marketingowych
- koordynacja zamówień materiałów marketingowych dla biur sprzedaży (gadżety reklamowe, materiały biurowe)
- budżetowanie działań oraz bieżący monitoring realizacji budżetu w oparciu o raporty controlingowe
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki zawierające elementy z wiedzą z obszaru marketingu
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie
- znajomość pakietu MS Office
- mile widziana znajomość programu Corel Draw
- mile widziana znajomość zagadnień z zakresu marketingu internetowego
- umiejętność organizacji pracy i określania priorytetów
- samodzielność i odpowiedzialność
- umiejętność analitycznego myślenia
- wysoka kultura osobista
- zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie
- benefity: prywatna opieka medyczna
- przyjazną, niekorporacyjną atmosferę oraz długofalową współpracę