Ogłoszenie numer: 4167327, z dnia 2021-02-03
Firma handlowa INDASA Polska Sp. z o.o., oddział portugalskiego producenta materiałów ściernych INDASA, obsługująca klientów z całego kraju poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Marketingu
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
Praca polega na opracowywaniu i wdrażaniu planów marketingowych dotyczących sprzedaży produktów INDASA, analizowaniu wyników sprzedaży produktów, przygotowaniu i wdrażaniu kampanii marketingowych, dbanie o realizację polityki dotyczącej komunikacji z klientami, prowadzeniu strony internetowej i kampanii medialnych oraz adaptacji zawartości strony internetowej do lokalnego (polskiego) rynku.
Zakres obowiązków:
- Promowanie marki Indasa
- Zagwarantowanie właściwego używania marki przez klientów firmy INDASA w Polsce
- Wspieranie sprzedaży przez inicjowanie i przygotowywanie kampanii sprzedaży i aktywności promocyjnych; adaptacja kampanii Grupy INDASA do lokalnego rynku
- Przygotowywanie dla załogi handlowej kart technicznych produktów, zdjęć produktów i literatury handlowej
- Tworzenie i zarządzanie stroną internetową – aktualizowanie zawartości, przegląd gamy produktów pod kątem aktualności oferty, monitorowanie wyników przez raportowanie ilości wizyt na stronie internetowej
- Przygotowywanie mailingów – e-mailing, kampanie oparte na platformie Mailchimp zapewniającej raportowanie efektywności komunikacji z klientami z bazy danych przy zachowaniu dobrych praktyk związanych z RODO
- Kreowanie wizerunku firmy i koordynacja działań w mediach społecznościowych – przygotowywanie nowych postów i zawartości zgodnych z polityką Grupy INDASA, monitorowanie obecności marki w odpowiednich kanałach komunikacji i raportowanie wyników interakcji
- Cyfrowa reklama i branding – koordynowanie lokalnych kampanii na płatnych platformach reklamowych takich jak Google Adwords, Facebook Adwords, LinkedIn Adwords i innych
- Opracowywanie koncepcji i treści materiałów reklamowych z Działem Marketingu Grupy INDASA – materiały graficzne, literatura i video
Wymagania
- Doświadczenie na podobnym stanowisku, preferowane w przemyśle i/lub w dziedzinie motoryzacji
- Doświadczenie w zarządzaniu mediami społecznościowymi, budowaniu wizerunku marki oraz tworzeniu i aktualizacji stron internetowych
- Znajomość narzędzi marketingu internetowego – Google Marketing Suite (Adwords, Analythics, Search Console and My Business) oraz znajomość SEO / SEA, e-marketing (Mailchimp jest preferowaną platformą)
- Umiejętność adaptowania projektów, banerów i innych materiałów pomocniczych jak tworzenie szablonów zaprojektowanych na podstawie przeglądarek takich platfom jak Canva, Mailchimp, Photoshop i Premiere
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
- Wykształcenie średnie, lub wyższe
- Entuzjazm w działaniu i gotowość nabywania nowych umiejętności
- Chęć do pracy w zespole przez integrację w międzynarodowej grupie marketingu
Oferujemy
- Przejrzyste i uczciwe zasady zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
- Pracę w ambitnym zespole i dobrej atmosferze
- Otwarte środowisko pracy, w którym nowe pomysły i inicjatywy są wysoko cenione
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, związane z wykonywaną pracą
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie