Miejsce pracy: Rudniki k/Częstochowy (woj. śląskie)
Forma współpracy: Umowa o pracę
- Monitoring terminowości płatności;
- Windykacja wewnętrzna (procedura monitowania klientów) – komunikacja z klientami;
- Raportowanie poziomów należności oraz analiza wskaźników spływu należności – raporty operacyjne oraz zarządcze;
- Przegląd i realizacja potencjalnych rozrachunków kompensacyjnych;
- Analiza dziennych płatności od klientów.
- Preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne;
- Doświadczenie zawodowe w obszarze windykacji, należności lub ryzyka kredytowego;
- Bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office (w szczególności MSExcel);
- Znajomość oraz praktyczne doświadczenie w pracy z systemem SAP będzie atutem.
- Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów;
- Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków;
- Bardzo dobre zdolności negocjacyjne i organizacja pracy własnej.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania