Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Specjalista ds. Monitoringu Telefonicznego
PKO Bank Polski S.A.
Gdynia
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
rekrutacja online
72 dni temu
DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Specjalista ds. Monitoringu Telefonicznego

Zespół Monitoringu Telefonicznego

(Gdynia)

U nas masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień w naszym zespole:
  • bierzesz czynny udział w procesie odzyskiwania należności na drodze polubownej poprzez telefoniczny kontakt z dłużnikami i osobami odpowiedzialnymi za spłatę zobowiązania i ustalenie warunków spłaty,
  • nadzorujesz terminowość spłaty zadłużenia przez dłużników,
  • analizujesz i monitorujesz efektywność prowadzonych działań windykacyjnych, w tym realizację warunków zawartych porozumień i ugód,
  • współpracujesz z innymi komórkami i jednostkami Banku oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie odzyskiwania należności Banku.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
  • masz doświadczenie zawodowe w obszarach usług finansowych ze szczególnym uwzględnieniem monitoringu i windykacji należności lub w Contact Center,
  • znasz techniki negocjacyjne i lubisz rozmawiać z ludźmi,
  • jesteś osobą silnie zorientowaną na osiągnięcie założonych celów,
  • jesteś osobą dyspozycyjną – praca w systemie 2- zmianowym w godzinach 08:00-21:00,
  • dobrze organizujesz własną pracę, jesteś osobą odporną emocjonalnie,
  • masz minimum średnie wykształcenie,
  • posiadasz umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i szybkiego podejmowania decyzji,
  • swobodnie poruszasz się w ramach pakietu MS Office.

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).

Poznaj

PKO Bank Polski S.A.

Dlaczego warto wybrać PKO Bank Polski?

Jesteśmy największym w Polsce i regionie bankiem. Sami tworzymy, rozwijamy i zabezpieczamy nasze systemy oraz produkty. Z rozmachem korzystamy z innowacyjnych rozwiązań oraz nowoczesnych technologii. Mamy najlepszą mobilną aplikację na świecie - IKO. Z sukcesem wdrożyliśmy technologię blockchain oraz AI-chatbot. Współpracujemy ze środowiskiem startupów poprzez program Let's Fintech with PKO Bank Polski. Należymy do grona najlepszych pracodawców z certyfikatem TOP EMPLOYER.

Kontynuujemy drogę cyfrowej transformacji przekształcając się w PKO Bank Przyszłości!

Proces rekrutacji w PKO Banku Polskim

Krok Aplikacja na stanowisko
Krok Rozmowa telefoniczna
Krok Spotkanie rekrutacyjne
Krok Informacja zwrotna

Podobne oferty