Miejsce pracy: Gdynia
Nr ref.: GDD/020/03/2017
Główne zadania:
• obsługa telefoniczna wybranych grup wierzytelności trudnych klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych Banku
• czynny udział w procesie odzyskiwania na drodze polubownej należności będących w zakresie obsługi Biura w Gdyni
• monitorowanie i analiza efektywności prowadzonych przez Biuro działań restrukturyzacyjnych
i windykacyjnych
• monitoring spłat i realizacji umów, w tym obowiązków nałożonych na klientów w toku windykacji,
a także w ramach zawartych ugód i porozumień dotyczących restrukturyzacji wierzytelności zawartych przez Biuro
Oczekujemy:
• wykształcenia minimum średniego
• doświadczenie zawodowe w obszarach usług finansowych, ze szczególnym uwzględnieniem monitoringu i windykacji należności – mile widziane
• wysokich umiejętności negocjacyjnych
• dobrej znajomości obsługi komputera, w tym znajomości pakietu MS Office, biegła znajomość MS Excel będzie dodatkowym atutem
• dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności analitycznego myślenia, odporności emocjonalnej oraz sumienności, staranności i dokładności
• komunikatywności – ze szczególnym uwzględnieniem rozmów telefonicznych
• dyspozycyjności – praca w systemie zmianowym
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń