Lubię kontakt z ludźmi – mamy inicjatywy, które dają nam szansę bycia blisko naszych Klientów niezależnie, w jakim dziale pracujemy. Tu jeden na drugiego może liczyć, ceni
się kreatywność, a jeżeli do tego masz motywację - to masz pewność, że Twoja praca będzie widoczna i doceniona.
Otwieramy rekrutację
na stanowisko:
Specjalista ds. narzędzi analitycznych e-commerce
Miejsce pracy:
Warszawa - Blue Office 2 - Aleje Jerozolimskie 179
Warszawa - Blue Office 2 - Aleje Jerozolimskie 179
Czym będziesz się zajmować?
- Wsparciem technicznym pracy działu marketingu online
- Implementacją i weryfikacją kodów trackujących
- Wsparciem w zakresie przygotowywania landing page w HTML
- Przygotowywaniem raportów w DataStudio
- Rozwiązywaniem bieżących problemów technicznych
- Współpracą z działem biznesowym oraz innymi działami technicznymi firmy
Czego się nauczysz?
- nowej kultury organizacji i metodyki pracy
- specyfiki działania jednej z największych sieci retail w Polsce
- pracy wielozadaniowej
Jakie mamy wymagania?
- minimum podstawowa znajomość JS, CSS i HTML
- doświadczenie w pracy z systemami trafikowymi i adserwerowymi
- umiejętność integracji danych między systemami (np.: Data Studio, PowerBI)
- znajomość środowiska Google DataStudio, Marketing Platform oraz GTM
Dodatki:
- Dofinansowanie do lektoratów
- Prywatna opieka medyczna
- Karta sportowa/żywieniowa
- Parking
- Ubezpieczenie grupowe
- Dodatki okolicznościowe