Specjalista ds. Obsługi Klienta / Handlowiec Stacjonarny

TG Instalacje Sp. z o.o.

Lubuskie

3 godz. temu

TG Instalacje Sp. z o.o.


Ogólnopolska sieć hurtowni instalacyjno-grzewczych poszukuje kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta / Handlowiec Stacjonarny
Miejsce pracy: woj. lubuskie
Zadania:
  • Bieżąca obsługa klienta:
    - Wystawianie dokumentów WZ
    - Wystawianie faktur
    - Przyjmowanie zamówień od klientów
  • Wydawanie i rozkładanie towaru
  • Składanie zleceń spedycyjnych
  • Przygotowywanie oferty handlowej oraz doradztwo w zakresie doboru produktów
  • zgodnie z potrzebami klienta
  • Nawiązywanie kontaktów z klientami
  • Realizacja zadań wynikających z bieżącej działalności oddziału
Wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie
  • Mile widziana znajomość branży instalacyjno-grzewczej
  • Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 1 rok)
  • Znajomość obsługi komputera (MS Office – Word, Outlook, podstawy Excel’a)
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Umowę o pracę na pełen etat w firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie

Zainteresowane osoby prosimy o wysyłanie aplikacji z dopiskiem
"Specjalista ds. Obsługi Klienta / Handlowiec Stacjonarny" na adres:

TG Instalacje Sp. z o.o.
ul. Bukowska 49
62-070 Dąbrowa

lub za pomocą przycisku Aplikuj Teraz

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

TG Instalacje Sp. z o.o.

TG Instalacje to przede wszystkim dostawca urządzeń grzewczych, instalacyjnych i sanitarnych, a także sieci zewnętrznych oraz rozwiązań techniki pompowej. Działalność na rynku polskim rozpoczęliśmy w 1991 roku, zaś od 1997 działamy jako ogólnopolska sieć hurtowni instalacyjnych.

Będąc ogniwem pomiędzy producentami a wykonawcami, zaopatrujemy firmy instalatorskie oraz partnerów obsługujących duże inwestycje. Spełniając taką rolę wypracowaliśmy misję naszej firmy, jaką jest umożliwienie naszym klientom szybkie rozpoczęcie, a także szybkie zakończenie realizowanej inwestycji, czego wymaga obecna dynamika rozwoju rynku nieruchomości.

Realizacja tej misji jest możliwa dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań logistycznych. Już dziś możemy poszczycić się wywiązywaniem z umów i dostarczaniem towaru w czasie nie dłuższym niż 48 godzin.

Tworząc silną markę TG uczyniliśmy ją synonimem najwyższej jakości. Nasz katalog produktów zawiera niemal 30 000 pozycji, z czego 5000 możliwych do nabycia od zaraz. Chcąc utrzymać gwarancję jakości produktów wiążemy się tylko z najlepszymi producentami na rynku.

Ciągle umacniając swoją pozycję dbamy również o to, by nasz klient miał profesjonalną obsługę i mógł korzystać z doświadczenia naszych doradców technicznych, gdyż tylko wtedy jesteśmy w stanie dostosować się do potrzeb naszych odbiorców.

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta