specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
3 dni
Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży- jęz. duński
Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży- jęz. duński
Homeglobal
świętokrzyskie
praca stacjonarna
1458 dni temu
Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży- jęz. duński
Homeglobal.com to serwis, który pomaga rozwinąć karierę w branży sprzedaży bezpośredniej. Dzięki globalnemu zasięgowi i współpracy z polskimi oraz zagranicznymi firmami, homeglobal.com daje szansę na imponujące zarobki.
Poszukujemy osób dynamicznych i kreatywnych, którym zapewnimy cykl niezbędnych szkoleń aby mogli osiągać swoje cele. Doceniamy zaangażowanie i zdolności sprzedażowe. Dla Naszych Klientów świadczymy usługi na najwyższym poziomie odpowiadające ich potrzebom.
Jeśli chcesz rozpocząć karierę w strukturach firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych jest to praca dla Ciebie!
Miejsce pracy: Warszawa / zdalnie
Opis stanowiska:
Kompleksowa, telefoniczna obsługa klientów w języku duńskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień
Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb
Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji
Administrowanie logistyczną obsługą zamówień
Dbanie o dobry wizerunek firmy
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka duńskiego
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
Komunikatywność, poprawność i płynność językowa oraz nastawienie na potrzeby klienta
Profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem
Swobodne posługiwanie się komputerem
Sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy
Elastyczne godziny współpracy
Lokalizację w ścisłym centrum Warszawy (lub możliwość pracy zdalnej po odbytym szkoleniu)
Pakiet szkoleń
Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy
Dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy)
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
3 dni
Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...