Jeśli jesteś komunikatywny, nie boisz się trudnych zadań i chcesz zdobywać doświadczenie w strukturach firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych, aplikuj!
Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży - jęz. Szwedzki
Warszawa/zdalnie
Opis stanowiska:
- Codzienny telefoniczny kontakt z klientami;
- Aktywna sprzedaż i realizacja złożonych zamówień;
- Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb;
- Realizacja wyznaczonych celów;
- Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji
- Dbanie o dobry wizerunek firmy.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka szwedzkiego;
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
- Zdolności sprzedażowe;
- Komunikatywność, poprawność i płynność językowa;
- Profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem;
- Sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru.
Oferujemy:
- Wysokie prowizje sprzedażowe;
- Możliwość dodatkowego zarobku poprzez rekomendacje współpracowników;
- Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu;
- Elastyczne godziny współpracy;
- System benefitów;
- Możliwość współpracy zdalnej z dowolnego miejsca ( proces rekrutacji oraz wdrożenie online)
- Pracę pełną wyzwań z możliwością rozwoju w strukturach firmy (przy stanowiskach wyższego szczebla stawiamy na rekrutację wewnętrzną);
- Stabilne warunki współpracy- umowę podpisujesz już pierwszego dnia szkolenia
Gwarantujemy:
- świetna lokalizacja
- prywatna opieka medyczna
- parking rowerowy
- atrakcyjne wynagrodzenie
- karta sportowa
- elastyczne godziny pracy
- owocowe wtorki
- kawa i herbata